• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Majsis2008

ja jag ska göra detta...haha...men samtidigt har han planerat att vi ska åka till några kompisar, men det kanske han gjort för jag ska hålla mig hemma hehe....

jobbigt och va misstänksam hela tiden, men svårt och låta bli nyfiken som man är...

• malinlars

Nyfiken.. JA det är bara förnamnet!!!
    Träffade en vän igår som när jag tog upp möhippan började fnissa.. hmm.. ganska avslöjande & när hon träffade en annan vän till mig som också kommer till bröllopet, såg man att de hade något lurt på gång.. Jag är otroligt smickrad alltså.. Man känner ju sig så speciell..

• Långserud

Hej hopp!

En fråga, vad ska man anmäla och göra pga att vi gifter oss och jag byter efternamn?

Har skickat in Hindersprövning, Ansökan och försäkran samt
    Efternamn, Anmälan från Skattemyndigheten.
    Fått dessa i retur.

Vad gör man med dessa och hur går man tillväga med allt?

Står säkert på 1000 ställen på nätet men när jag vet att kunskapen finns så nära så skickar jag ut frågan!

Nu lunchdax: Lax i ugn å couscoussallad, mums I like Lax!

• Majsis2008

hehe gäller och ha snygga kläder på sig hela helgerna nu..

• malinlars

Du skall lämna det du fick fr skatteverket till prästen.. Det står på hindersprövningen att anmälan om efternamn har gjorts & att prästen skall skriva under & skicka in.
    Det står på pappret du fick att om du inte lämnat in anmälan om 'byta av efternamn' så skall detta göras innan & skickas in i samband med vigseln (ge till prästen antar jag)
    Vi har lämnat brevet vi fick tillbaka till prästen.
    Jag hoppas att du förstår vad jag menar
    Ring prästen om du är osäker ändå!

• Långserud

Jepp Majsis, jag har ett klädkitt redo och har lovat mig själv att raka ben och under armarna varje fredag hahahahaha!

Kram!

• Långserud

Hm vad säger ni, ska man boka tid på Gilda för:

* Klassisk pedikyr (1 tim)Fotbad, nagelvård, borttagning av förhårdnader, fotmassage samt lackning.

Eller
    * Damernas spa pedikyr (1 tim)
    Nagelvård, peeling, fotmassage, paraffinbad samt lackning.

Vad tycker ni? Tänkte boka 2 v. före. Sista v. så mkt annat som ska göras. Å vad tror ni om Gilda, fått massage som var sådär mevillig att ge ett nytt försök...

Var det ngn som hade tips på Solarium inne i centrum?

Kramen från en i karantän!

• Långserud

PS Idag har vi en hantverkar hemma som ska börja med vår utbyggnad av uteplats samt ska lägga trall! Sååå roligt det ska bli!

När den är klar kan det serveras invigningsfika! (hahha fast fortfarande inte mer än 11 kvm så får ta emot i omgångar hahaha Dock ligger lekplatsen precis jämte så där kan vi hänga! Träning för dig Astriden! )

• Långserud

Hm vad tror ni om dessa skorna och en matchande schal om axlarna (in case of rain). De är ljusgråa... kan man ha det?!?!

Hm går ej få upp bilden, skickar den senare.

• Majsis2008

haha ja jag får nog oxå se till och ha rakade ben och inget hår under armarna...
    inga mysbrallor på fredagar eller lördagar nu...spännande och se vad dom hittar på för galenskaper...

gildaskolan tycker jag är bra, varit på massage där, man får tänka som så med att det är en skola....
    har bokat ansiktsbehandling veckan innan bröllopet....så nån kan få ordning på mina ögonbryn hoppas jag, ska be dom och inte ta för mycket, ifall det ser dumt ut...

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3