• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Stjärnis

Amor: Jag röstar på stenarna..

Grund: Hoppas ni får svar snart. Håller tummarna för er!

Långserud: Bra tips, att ha ngr cigarrer på bardisken.

Barba: Hur går det för dig? Vad har du kvar att fixa?

Stenbruden: Som Amor sa, så är man ju ofta väldigt självkritisk men om du verkligen inte trivs med hatt så kan du ju köra utan hatt men med de andra tillbehören.. Jag gillade din idé

MrsD: Vad härligt att få visas vid havet så här års, låter super!

• Stjärnis

31Maj: Grattis till lägenheten! Vad blev det för lägenhet, en ni kan bo i tillsammans eller en övernattningslägenhet?

• Stjärnis

Nu ska jag gå och fjäska lite för min M2B, har dåligt samvete för att jag morrade åt honom tidigare i eftermiddags. Mina hormoner är i olag, får helt otroliga humörsvängningar Förstår inte vad jag gjort för att förtjäna denna man, för han är så himla förstående.. Min underbara blivande man

• Långserud

Hej hej!

Har suttit i tfn med min egen Bröllopskoordinator: Mamma!

Hon är för gooo!

Vi pratade hur man ska ha servetten och om det ska vara ngt runt dem? Å hur namnplaceringsskyltarna ska vara. Hur ska ni ha tjejer?

Hon tyckte att ngt i metall skulle vara snyggt tex runt servetterna som ska vara rullade. Ide om vad?

Kram!

Ps Stjärnis: Jag morrade också till min pga sååå ont i magen så nu ska jag tappa upp ett bad tända ljus! Mys!

Stenis: Visst hade ni bubbelpool? Såååå avis!!!

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Jag är hemma själv skall skriva lite innan det blir kaffe och tv!

Tack för tipsen ja vi alla tycker ju olika får se vad det blir :)

Grund ja det var ju synd då hade du träffat mig på allum var där fick inhandlat en top på MQ :)

Stjärnis ja visst är de underbara som står ut med oss :)

• Långserud

Väntar på att badkaret ska fyllas...

Astriden: Kom på en fråga jag hade till dig! Hade ni plastglas i baren på kvällen? Om ni hade det, hur många glas (och vilken typ), gick det åt på ett ungefär?

• CRISTAL

Hej tjejer,

Blir inte så mycket BT nu men jag hänger ändå med på kvällen. Snappade upp Gildaskolan på vägen genom alla sidor, någon som vet en skola där både Brudmakeup och håruppsättning görs?

Vi försöker spara in så mycket pengar det går på bröllopet och jag resonerade som så att det spelar ingen roll om det är en elev eller inte som hjälper mig på den stora dagen.

Oavsett kommer det bli bättre än om jag skulle göra det själv. Till helgen (tror jag det var) blir det promenad och picknick på Botaniska, vi tänkte kika på evt fotoplats men i smyg. Sällskapet vi går dit med vet inte att vi gifter oss till hösten.

Livet rullar på som vanligt, praktiken går frammåt men ibland står det still i huvet. Satt och stirrade in i den fyrkantiga burken idag, hur mycket jag än ansträngde mig dök det magiskt inte upp någon text av sig själv... Nya krafter imorgon

• mrsD

gokväll!

skriver lite snabbt igen.. har verkligen INTE bröllop i huvvet när man är här..

men ännu en underbart vacker dag, vi har strålande solsken, vindstilla o varmt!!
    har vart ute o åkt lite båt, solat lite, o haft allmänt skönt. ska snart ut o titta på marelden=)

va ni e duktiga tjejer, som fixar me papper, kollar make up o allt sånt där.. känner verkligen inte att jag har varken tid eller ork just nu.. o d lär bara bli mer o göra här (ska ju göra egna projekt) så hur ska jag få tid?? ska ju för 17 t lysekil o träffa catering o fotograf!

När jag kommer hem härifrån e d 6 veckor kvar till bröllopet.. och 3 av dem jobbar jag på gullholmen så då blir d heller ingenting gjort...

AHH!!!!

• malinlars

MIn sambo har tänkt sig att vi skall ha ballonger med helium i.. på dem står det namn.. hmm.. detta ligger på hans bord.. jag har ju självklart tänkt på en plan B om han inser eller inte fixar detta.. Hahah..en kul grej men mycket pyssel... mycke kan hända med ballonger..
    Sen tänkte vi släppa upp dem senare ... fast de lyser ju inte..hmmm.. jajaj.. det blir nog bra

Amor: DU pratatde om ett ställe som hade vaxning med ALoe VEra. vart var det??

Sov gott!!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3