• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • stenbruden

Amor o stjärnis - ja man kasnke är lite självkritisk, får prova lite.. Röstar på stenen förresten amor.

Stjärnis - ja man är ju lite nervig, vet inte hur jag ska "posa" eller vad jag ska ha för tillbehör men det blir nog det som jag pratade om på Soho. Har lånat ett par långa svarta handska också

Grund - hur har det gått?

Barba - berätta om huset!!! Nyfiken!!!

Långserud - ja vi har bubbelbad Helt underbart!!! Massage och nerdimmat ljus med lite musik.. Nu blev jag sugen! Min m2b är ju i Milano nu så jag får bubbla själv..
    Svårt det där med servetterna, har inte kommit så långt i mitt planernade än..
    Vi har beställt servetter med vårt monogram nu till tårta o kaffe

Ikväll har jag suttit med mitt andra projekt till morgon gåvan, det är lite svårare.. Men jag tror att det kommer att bli hur bra om helst! Kan ju inte jobba så mkt på det när han är hemma så får kämpa på nu när han är iväg!

Nä nu måste jag krypa till kojs, är jätte trött! KOm hem från jobbet vid nio tiden idag... snark!
    Natti natti tjejer, kram!

• 31 maj 2008

Tjing!
    Uppe med tuppen idag, jag ska till nya jobbet och jobba idag, och då är det tidig morgon som gäller... bara hoppas att jag kan sova lite på tåget.

Igår var vi med jobbet och bowlade och åt på Star Bowling. Väldigt trevligt var det, kommer definitivt att sakna arbetskamraterna.

Lägenheten är en som vi kan bo i båda två, i alla fall ett tag. Får hoppas att det kan bli hus snart också, men det känns jätteskönt att ha någonstans att bo!

Vi ska ha festprogrammen som placeringskort dvs det står namn på framsidan.

• Amor Eterno

God morgon!!

Här är en trötter som snozade tre gånger

31 maj Lycka till idag, vad bra att ni fic lägenheten. Ja hus är underbart få göra precis vad man vill när man vill det är ju det bästa tycker jag!!!

Ha namnet på festprogrammet låter som en toppen idé tycker jag. Jag håller på med festprogrammet lite... Det stora kommer väl under sommaren!

Blir tokig på dessa favors kan icke bestämma mig!!!

• Astriden

Långserud, vi velade länge men kom fram till att vi har vanliga glas då det fanns en diskmaskin som de använde.
    Jättefin sida du gjort!

Stenis, åh förstår ditt pirr
    Men med hennes lugn & nått glas vin kommer du att göra susen, lovar!

Amor, en till som snoozat idag.
    Jag kunde inte sova, M är borta & Astrid hos mamma i Lerum.
    Inte van att sova helt själv utan nån som värmer mina fötter.
    Jag röstar på stenen.

Imorgon är det fredag & helg igen!
    Gud va skönt. Vi ska kika på ett hus & sen bränna söder ut för en snabbvisit i Malmö & sen Köpenhamn i helgen.

• Grund

Godmorgon brudar!

31 maj: Att skriva på BT kl 05 på morgonen är seriöst! Nytt rekord? Kram på dig

Astriden: En fråga... hade du stay-ups eller strumpor som måste hållas av strumpbanden?

Hur som haver så hittade jag underkläder igår på EvaNette i Frölunda. Den bredare hållaren var ju superfin så antagligen har jag härmat dig där Nina. De hade ju inte så många varianter.

Inget nytt på lägenhetsfronten, har ej fått svar från säljarna ännu, men det är såååå spännande!!!

Fin sida Långserud! Har du hört ngt om Gojane?

• AyBee

Hej tjejer

Nu har jag läst ikapp mig igen. Har liksom inte varit så aktiv eftersom jag fortfarande inte är helt ok. Är på jobbet idag iaf. Jag har bilen så orkar jag inte så kan jag ju bara åka hem igen. Imorgon är jag ledig så jag ska försöka stå ut idag.

Amor - röstar också på stenen. Kul med att få tips på trädgården!!!

Långserud - Mkt fin sida du har gjort. Roligt med alla foton. Undrar oxå om GoJane?

Grund - Vad kul att du hittade underkläder! Du kommer bli så fin!!

Astriden & Barba - vilka hus är det nu ni ska kolla på? *nyfiken*

Stenis - är det kärleksboken du pysslar med?

31 maj - jag var oxå uppe vid 5 med sonen men jag fick lägga mig igen Är du trötter nu idag pga den tidiga morgonen?

• Grund

oj har du varit dålig ända till nu AyBee?
    Hoppas du klarar dagen så får du vila imorgon igen

• AyBee

Ja inte är jag helt okej inte......är såååå trött på att vara sjuk nu. Vill bara hem till soffan igen
    Fast icke sa nicke....dax att skriva lite offerter!

• Majsis2008

Godmorgon tjejer. Hoppas ni har en bra morgon. Är lite trötter idag. Imorrn ska man upp tidigt med, åka kolla lokalen igen och inventera igen. Fått massa dumma kommentarer i min blogg för att vi tänkt ha plastglas till brudskålen och senare på kvällen. Men vi har resonerat som så att folk kommer ställa ifrån sig glas lite här och var, och vi har ju ingen serveringspersonal. Då är det lättare att kunna slänga dom bara och ta ett nytt. Plus man slipper disken, visserligen är det industridiskmaskin, men ändå. Tänker strunta i det som sägs och så får folk ta det som finns.

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3