• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • stenbruden

Cristal - va jobbigt att det skulle bli så med prästen!
    Jag tycker inte att det spelar minsta roll om det är en kvinnlig eller manlig.. huvudsaken är väl att det funkar med person kemin.
    Vår VF är en kvinna och verkar jättego!

• Astriden

God morgon tjejer,
    idag är det Fredag & vi drar på miniweekend efter jobbet idag Längtar till Köpenhamns mysiga uteserverigar & härliga shoppingstråk.

Ajdå Cristal, trist attd et blir ändringar nrä detta dessutom vart en viktig fråga för dej.
    Kinlig vs. manlig.. vetkligen ingen betydelse med kön men däremot håller jag med Stenis om personkemin.

Stenis, nervig idag?

• Troll1
    CRISTAL skrev 2008-04-17 23:40:33 följande:
    MEN ÅHHH VAD STÖRIGT!!!!Jag och Martin trodde att prästen vi valt var spikad.... Men det var tydligen inte det. Han fick veta idag att det är ett obligatorisk möte för alla domproster i Sthlm den helgen vi tänkte gifta oss och han kan inte ställa in det. Så nu står vi utan präst.....KUL!!!! Jag som tyckte det var så skönt att han förstod min sida om att inte vara troende för femöre utan att jag gör det mer för att Martin vill och familjen ser det som tradition... =/ Frustrerande!Sen måste jag fråga er tjejer....vad tycker ni om kvinnliga präster, spelar det någon roll för er om det är en kvinnlig eller manlig präst? Fick frågan nämligen när vi bokade kyrka och jag hade inget direkt svar på det.
    Var ska ni gifta er? De har en härlig kvinnlig präst som döpte vår dotter, i Partille kyrka.
    Vår vigselförrättare är helgo!
  • AyBee

God morgon.

Jag berättade igår att jag skulle vara ledig idag. Såg fram emot att kika lite på tv kanske gå en långpromenad, handla på ICA när ingen anna är där osv.

Vad händer......jo Marcus blev sjuk under natten. Hans tredje magsjuka.....så nu får jag passa upp på honom istället. Vart har han varit innan i veckan när jag var dålig
    Karlar som är sjuka är inge roligt iaf inte min Marcus....

Jaja nu sover han o jag sitter o kikar på Morrongänget. SKa snart sticka iväg till ICA och köpa världens goast frulle.

Stenis - Lycka till med fotona!! Kul att du hittade hatten till slut.

Cristal - NEJ!!!!!!! Attans vad otur ni har. Om prästen är kvinnlig eller manlig spelar absolut ingen roll tycker jag.

Amor - Tack för din omtanke. Idag är jag mycket bättre!!

Majsis - Nyfiken i en strut Jag vette katten om inte jag hade tjuvkikat jag me. Fast det är lite tråkigt att du vet vad som ksa hända. Vilken klantig vänninna du har. Kunde hon inte bara ha skrivit datum?

• 31 maj 2008

Stackare AyBee - men jag säger som du - var var han när du var sjuk?

Cristal - jag skulle hellre tagit en kvinnlig än en manlig, men peronkemin är absolut det viktigaste. Det var ju därför vi bytte vår kvinnliga mot en manlig.

Hoppas ni får det underbart i Köpenhamn, Astriden! Härligt med små weekends som nygifta!

• Amor Eterno

Hello Girls!!

Fredag och vackert väder + att min man kommer hem idag!!! Supermys och idag har jag på mig sååå fina klädder de kommer fram när solen kommer fram konstigt!!

Cristal - typiskt hoppas ni blir nöjda med den nya nu.

Stenbruden - Lycka till idag, tur att du hittade en hatt oxå.

Astriden - Ha en trevlig helg, jag fullkomligt älskasr CPH var där jämt när jag bodde i malmö helt underbar stad!

Aybee - känner för dig verkligen , när min man är sjuk så är som om han har EBOLA! hihihi

31 maj - Fick ni tag på en annan VF?

• 31 maj 2008

Amor - japp! vi fick tag på en ny! Han verkar jättebra tycker jag, trevlig och glad!

• Astriden

AyBee, haha din stackare M har åkt på en förkylning & är såå ynklig.. jag har inhandlat allt som kan hjälpa på apotek & häsokost samtidigt som jag hotar med mord i blicken att han är fanimej inte sjuk (läs=trött,grinig & inteshoppingsugen) nu när vi ska iväg. Igår klagade han heeeela dagen men sen så sprang han iväg på fotbollen typiskt min lite klene man.

• AyBee

Astriden.......*ligger på golvet o skrattar*
    Just precis så!!!!
    Hahahahahahahahahahaha

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3