• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Majsis2008

hehe nu har jag varit lite jävlig och skrivit i min blogg att jag tänker åka iväg den helgen som dom tänkt ha möhippan...får se om dom flyttar den eller försöker övertala mig och vara hemma...

• mrsD

gokvällens

Sitter o pluggar lite så tog en paus för bt *S*

Igår va sista dagen för osa, ringde bror min idag o han skulle sammanställa sin lista imorn så skulle vi prata ihop oss imorn kväll.

Ska bli spännande o se hur många d blir!!!

o igår ringde en av mina kompisar från lysekl som jag inte sett sen dess, han är oxå bjuden på bröllopet. o han berättade att han kommer! blev så himla glad!!!! nu kommer hela d "gamla gänget" från lysekil ju! weee!!

dessutom valde han vårt bröllop framför kompisens.. han kunde bara gå på ett... ne fy så ego får man inte va.. men d kändes lite bra.. =/

Stjärnis - spännande! har ni pratat igenom hur d blir om ngn eller båda av er byter jobb?

• mrsD

Långserud - vi ska t tyskland den 3 maj, om vinet finns där kanske jag kan köpa 2 boxar?

• Astriden

God morgon brudar.
    Hoppas att ni haft en härlig helg i vårvädret.
    Vi har haft det helt underbart & njutit massor,
    men hemmakär som jag är va det ändå skönt att sova i sin egna säng igår.

Åh, det blir lite mer defivitivt när osa passerat & ni kan börja fixa med bordsplacering & annat skoj.

Vad h'nder i veckan brudar?
    Ses nått, fika eller en glass i solen?

• 31 maj 2008

God morgon tjejer!

Hur hade ni det i Köpenhamn, Astriden? Var det lika härligt vårigt som här?

Igår låg vi vid Delsjön och pysslade med gästpresentationerna. Kom på att vi behöver ju inte ha datorn när vi skriver dem, och det var betydligt härligare att ligga i solen och fixa med det, än att sitta inne. Det blir M:s jobb att skriva rent det på datorn nu.

Skulle gärna ses, men imorgon åker jag till Örebro för nya jobbet och kommer hem torsdag kväll, så den enda dagen jag kan är fredag... Nästa vecka ser bättre ut för mig, så jag träffas gärna då!

I helgen ska vi på bröllop i Växjö, spännande och jag hoppas att snappa upp några sista tips!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Vilken underbar helg vi har haft, jag är sååå stolt då jag tvättat alla mina fönster och harft stor vårstädning hemma.

tidig på jobbet så jag kan sluta tidigare :)

Långserud surt över vinet!! JAg skall till Tyskland den 3 maj kan ju köpa det vinet till dig var ni på calles??
    Mrs d vi åker ju samma dag då :)

Långserud hade du gjort beställning genom nätet??

Stjärnis härligt med lite seightseeing :)

Malinlars det börjar närma sig när man håller på med placering och festhäfte.

Majsis...hihihi kul att du driver lite själv med dem.

Astriden visst är det så borta bra men hemma bäst, hade ni fint väder som här? Shoppade du något?

• Astriden

vi hade underbar värder, inte ett moln på hela helgen & varmt i solen håller tummarna för att detta skall hålla i sig nu.
    Shoppingen gick sådär, lite småsaker men mest fikande & solande mot cafeväggen.
    Wallmans va suveränt, toppbra show!
    Dock har de INTE samma gravidmat i DK massor som jag inte är rekomenderad att äta på tallrikarna.

Härligt med nystädat Amor Lust att ta med din mamma & komma till mej

• Majsis2008

godmorgon tjejer. Härligt vder idag med.
    Vet inte om jag ska träna idag, har ju varit ute och sprungit två dar i rad nu, borde storstäda här hemma...vi får se vad som händer och sker.

Ja jag hoppas med det håller i sig, men man har ju hört att det ska bli sämre till helgen...i alla fall mer mulet.

• Majsis2008

hmm sitter och funderar på om jag ska göra om våran gästboks utsida eller låta den vara som den är....den är vit med silvrig text, vår gästbok. så den är ju me di färgtemat, men om man hittat nåt ros papper tänkte jag...

• Grund

Hej alla sötnosar!

Det verkar som om ni haft en härlig helg i vårvädret
    Det har jag haft; spelat årets första golf bl.a.
    Vi har dessutom varit på Gullmarsstrand och provätit menyn! Och vi var sååå nöjda. Det smakade underbart gott och maten var som små konstverk. Portionerna var alldeles lagom stora osv osv.
    Vill inte skriva här men är ngn nyfiken så skickar jag gärna

Å vad jag blir glad att våren håller i sig dessutom

Astriden, försökte ringa dig igår för min bror jag jag hade en lite diskussion om vad en systemkamera (det heter väl så?) kostar. Fast sen kom jag på att du fick den i present, men du kanske vet ändå?
    Antar att du har kolla annars Aybee?

Såg din kyrka från Gullmarsstrand MrsD, nu har den blå väv på tornet

Långserud: det verkar ju som att ett par tjejer ska iväg den 3:e. Tänk vad gulliga ni är

Vad duktig du är som har vårstädat Amor!

Grymt jobbat med träningen Majsis!!!

Vad roligt att få gå på bröllop i helgen 31maj. Då kan du skaffa dig massor med sista-minuten tips. Härligt att ligga i solen och skriva. Helt klart mkt bättre än att sitta inne vid datorn!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3