• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Majsis2008

sitter och funderar på vad man kan ha för mer röd blomma i buketten. Större delen ska vara mörröda rosor, men hade varit snyggt med nån lite ljusare röd blomma med, nån som har nån idé? Eller kanske t o m bild?

• stenbruden

Vilken av hattarna menar du Astriden? Som du har alltså
    Tack för alla tips förresten!!!!

• Astriden

jag har en sån typ som är på länken, sen som är svartvit på hm´s hemsida. Min är helsvart.
    det står ju bast.. den är ju som "flätad" men ser ju helt slät ut.. svårt att beskriva

• stenbruden

Ok, det är precis en sån som jag menar! Tror du att det finns kvar på hm nu också? Ska kolla där idag! Annars lånar jag den jättegärna av dig! Va gullig du är!

• Astriden

jag köpte den nog för typ...2-3 år sen men om du inte hittar får du såklart låna den av mej.
    Ska leta fram dem ikväll,m se om jag kan få till ett foto.

• stenbruden

Hur kan man klara sig utan BT brudarna
    Astriden - PÄRLA!

Aybee - Är salongen som Linda jobbar på mysig?? Måste snart bestämma mig för vilken salong/frisör jag ska välja
    Hoppas du mår bättre nu!

• BarbaBruden

Gah!
    Är så J***** arg!

Skulle ha tag efter ytterpapper till våra festhäften, 100st. Beställde på Magnolia (typ scrapbookingaffär) här i stan. De skulle ringa. Efter 3 veckor tittade jag in och då hade de massa kassa ursäkter om att de varit bortresta m.m. Nu ringde de igår att papprena äntligen kommit!
    Idag när jag ska hämmta dem är gubben skitotrevlig och ska ha 100:- mer än vad han sa när jag beställde. Men vad skulle jag göra? Papprena behöver jag ju!!!! Var så arg när jag gick därifrån, så skitdålig service!

Gott att skriva av sig lite

• 31 maj 2008

Fy tusan, Barba - sånt gör att man blir kokande arg tycker jag. Speciellt att de ska ha extrapengar - de vet vilken sits man sitter i, så man kan inte bara vända på klacken och gå ut.

Tänk vad härligt det är att komma hem från jobbet och det är ljust och soligt! Fantastiskt med vår!

• AyBee

Stenis - den är väldigt ljus och öppen. Väggen ut mot gatan är helt i glas därav ljuset. Den är inte så stor. Har typ 5 platser. Färgen på lokalen är mörkbrun fondvägg resten beige. Tycker avre sig bu eller bä - har inte tänkt på det.
    Kom på att de brukar ha mycket levande ljus oxå. Ska dit imorgon så jag kan spana lite mer noga då

• malinlars

Barba: Hade också blivit svin förbannad.. men som du skrev.. vad gör man när man verkligen Behöver det!! Typiskt!

jag är lite nervös över min hippa som jag anar kommer... hmm.. spännande samtidigt som det är hemskt då jag gärna vill ha koll på saker å ting..

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3