• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Långserud

Barba: Hahhahaa ja din min skulle jag också velat sett! Men vad var kameran till för? Tog han kort på dig?

Oj oj ja det var en lyckad grej, tummen upp för dina kompisar!

Astriden: Du skrev att din man blev glad för sina Porsche, vad var det??!!??! Flera bilar eller ngt annat?!

• 31 maj 2008

Attans, Barba! De kommer att ta dig när du minst anar det!

Mysigt med babymässa! Är det många som vet nu?

Vi ska ha både dessert och tårta, men anar att det kommer att bli mycket. Men maten vi ska ha är rätt så lätt, så jag tror inte det kommer att vara så farligt ändå. Så som vi har beräknat tiden, tror jag det blir bra.

Astriden: Hur länge höll er fest på? När serverades vickningen? Var det många kvar då? Var det många som åt/hur mycket åt dem?

Ni andra: ska ni ha vickning?

• Långserud

31 maj: U´ve got cash!

Ja, vi ska ha vickning. Helt opretantiös korv med bröd! Plus att vi ska ställa fram ett par backar med loka. Plus 100 pack servetter!

Vad var det ni skulle lägga i påsarna som gästerna fick när de gick?

Vart har du hittat billiga påsar?

Tänkte ta mig en tur till IKEA idag, hur många ljus Glimma tänkte du ha per 6 p bord?

Många frågor!

• AyBee

Solen skiner i Torslanda Ska gå på lång promenad sen tänkte jag. Mysigt!!!

Astriden - Jag ska själklart till mässan....tillsammans med Fru K och några andra från vår mammagrupp. Hoppas vi stöter på varandra. Mailar min mobil ifall du vill mötas upp

Barba -NEJ vad snopet. Jag hade nog blivit så förbannad.....och sen bara skrattat.... Anytime now!!!!

Stenis - Fick du avin????? *nyfiken*

31 maj - Vi kommer säkert ha vickning. Korv m bröd!! Klassiker

Vi har inte bestämt oss ang menyn men det är ju inte så konstigt. Det är ju ett tag kvar.....jag vet att vi har funderat på buffe och då blir det nog bara tårta sen.

• Amor Eterno

Barba: Vad roligt att de luras lite :) Din min som sagt :)

Vi har ju 1 för rätt + 2 varmrätter skall man ha efterrätt + tårta + natta det går inte ihop tidsmässigt för vår del.

Därför är det middag kl.19.00 med 1 förrätt + 2 varmrätter fram yill ca.22.00 sedan efter det är det lite paus ca 20 minuter så alla kan sträcka på sig osv. Medans personal serverar fram kaffe och sedan kommer tårtan som vi skär upp!! Tror ni det låter bra??

• Långserud

Hej hopp!

Surfar efter vilken butik päronen ska åka till. De ska ta färgan till Kiel men sen är frågan till vilken butik de åker som har bäst utbud och pris?

Ngn som har tips?

Kramen!

• Majsis2008

oj ursäkta, barba...

idag åker vinterdäcken av...sen ska jag göra festprogram hela dagen typ, likabra det...eller kanske åka till min bror men vi får se...

hoppas ni får en bra helg

• mrsD

morrn!

Barba - haha! vilka luringar din vänner e! bered dig på massa bus! HAHA!!

Usch e fortfarande förkyld.. börjar bli riktigt jobbigt nu! e irriterande o typ bli andfådd så fort man rör på sig..

• AyBee

Långserud - jag har hört väldigt mycket bra om en butik som heter Calle eller nått.....har www.calle.dk som hemsida, fast jag vet inte vart det ligger men det kanske står på hemsidan?

• Stjärnis

Hejsan tjejer!! Ser att jag missat massor här och hinner tyvärr inte läsa nu.. Har massor på jobbet. Jag får nogläsa ikapp imorgon för ikväll är det middag och bio med vänner som gäller.

Tänkte bara dela min glädje mer er tjejer, kan inte säga något här på jobbet och jag spricker ju snart! Mitt gamla jobb ringde ju för några veckor sen och ville att jag skulle söka en utlyst tjänst. De ringde nu och meddelade att jag fick den Har inte tackat ja än utan ska fundera på hur jag ska göra. Min sambo har ju sökt arbete på annan ort och då kanske jag vill flytta med.. *svårt*

Hoppas ni får en trevlig fredag kväll tjejer!

KRAM

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3