• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • malinlars

Aybee: Tänkt dig TVÅ stora cookies & mellan dem vanlijglass med chokladbitar i... MUMMMMSS alltså.. Som typ "pinnglass" fast utan pinnen
    Typiskt att du såg.. men du kan ju inte hjälpa att du har klantiga vänner som skriver sånt som du kan se.. Man får jag vara smart!!

Vill också fika.. men har APT på måndag som slutar 17.. är inte i Gbg förrän 18:44.. men kan ju alltid chansa att ni är kvar ngnstanns..

Fika Måndag 28/4 kl 17:30(?)
    AnneBritt
    Nina
    Maria
    Veronica
    Malin(lars) (runt 18:45)

• AyBee

Nu vet jag mer....*dumma jag* Det blir inte 8-9 aug utan "nångång" i sep. Mina systrar vill ta mig till London!!!! Till min bästis tillika tärna!!!!! Fatta vad kul! Min favorit stad...

Får trösta mig med att min tjejkompisar nog fixar en egen hippa isådana fall och den vet jag ju ingenting om :D.

• Långserud

AnneBritt
    Nina
    Maria
    Veronica
    Catrin (om jag kan boka om min manikyr. Hihi hur tjejigt låt inte det?)

• Långserud

Nu ska jag snart dra hem för att hjälpa sambon lägga trall!

Kram på er i solen!

• CRISTAL

Hej tjejer,

Barba: Vad kul med hippan, undrar hur min tärna löser den biten? Hur har ni/du gjort, har brudtärnan fått en lista över alla som kommer med namn, telefonnr och email eller hur har det fungerat rent praktiskt?

Astriden: Vad kul att du samla ihop lite historia, kul att se eftersom det hände en del grejer på forumet innan jag själv dök upp.

Nu har jag en MYCKET viktig fråga. Vi ska på bröllop i Sthlm den 3maj och i inbjudan står det "Mörk kostym". Tänkte jag skulle ta på mig en cocktailklänning och ha en sjal, MEN jag har en hemma som är svart. Tror ni att det skulle bli sura miner (pga vett och etikett) om man kom i svart klänning? Tänkte bryta av med en färgglad sjal och ett bälte...

• CRISTAL

Vad luddigt jag skriver...borde läsa igenom mina inlägg innan jag postar dem.

AnneBritt
    Nina
    Maria
    Veronica
    Cristal (utan att lova för mycket)

• mrsD

heeej!

nu har jag läst ikapp lite *s* tog sin lilla tid! ni skriver så d står härliga till!

men hörni, jag kommer hem på fre o e hemma en vecka för tentor, jag vill jättegärna hänga me på fikan på mån!!!

AnneBritt
    Nina
    Maria
    Veronica
    Cristal (utan att lova för mycket)
    MrsD

• Stjärnis

Hejsan tjejer!! Jag ser att jag har missat en hel del här igår och idag, får sätta mig och läsa ikapp imorgon..

Jag tänkte bara rapportera att min M2B blev erbjuden det jobb han sökte på vår hemort igår och idag på morgonen ringde de ang den tjänst jag har sökt med ett erbjudande jag inte kan tacka nej till. De har haft ute en tjänst tidigare som utvecklare och samordnare men valde att inte tillsätta den eftersom de inte tyckte att de fick några kompetenta sökande. Det var inte den tjänsten jag sökte utan en annan men när jag var där på intervju tyckte de att jag skulle passa till just den tjänsten. Smickrande och spännande! Så i sommar flyttar vi hem igen.. Allt händer på en gång! REJÄLT omtumlande.

Nu ska vi fortsätta firandet här..

Kram på er så länge!!

• Amor Eterno

Hello tjejer!!

Mrsd - Absolut vara med på vår fika gud vad mysigt :)

Cristal - Jag tycker det är ok, du skall ju ha en färg glad sjal!!

Stjärnis - Grattis gumman vad kul, som du sa sist man vet ju aldrig vad som händer ni kommer ju nära er släkt och sååå, gud vad passande att ni båda är ifrån samma ort Grattis igen u deserve it

• Astriden

God morgon,
    fy & fasa i dag vaknade jag av att näsblod sprutade & så höll det på i 40 in Så idag känner jag mej extra yrslig, Fy!
    Ingen som talade om att man skulle må skit med bebis i magen

Stjärnis,
    Gus va kul Grattis!

CRISTAL,
    det är ju aldrig rätt med svart på bröllop även om många idag har svarta inslag. Det är ju trots allt sorgeklädsel.
    Men det beror ju på hur brudparet är...

Aybee, HAHAHAHA du allt för rolig!
    Men trots att du nu förstört överraskningen så kommer du ju få det riktigt skoj!

Långse, blir det fint?

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3