• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • malinlars

Vilken fin bild Astriden!!! Jag blir så glad när jag tittar påera bilder!!

• malinlars

Åhhh jag försöker att lära mig att jonglera... helt omöjligt nästan.. har tänkt att visa mina kunskaper på bröllopet för L.. hmm.. får väl se om det blir ngt med d..

• Troll1
    Mizty skrev 2008-04-22 12:48:55 följande:
    Nu kommer jag med en liten instickare Hoppas ingen tar illa upp!!Vad tjejerna menar är inte att ni på något sätt är otrevliga utan att ni redan är ett väldigt sammansvetsat gäng & då kan man känna sig som en "inkräktare"... Vet själv att det är "svårt" att komma in i ett gäng som hållit ihop länge. Lättare att "ta plats" i ett nytt gäng där ingen setts innan & man är med på alla interna skämt & diskusioner.Tror absolut inte att dom inte känner att dom får vara med!!Kram Caroline
    Astriden c/o: Det är som Mizty beskriver, svårt att komma in i diskussionen. Inget ont om er brudar här inne vill jag poängtera! Dessutom skrev jag det med en figur efter "platsar".
  • fru Trul

Hej och hopp.
    Vill bara be om ursäkt om någon tagit illa upp att jag hoppat över till nya gbg brudar tråden istället för denna tråden. Som Mitzy sa i ett tidigare inlägg så är ni ju ett ganska samansvetsat gäng redan och det är inte lätt att komma in som nykomling när man inte känner någon. Har alltid haft svårt att lära känna människor pga dåligt självförtroende och det känns lättare för mig att komma in i en grupp där alla är nya och lika osäkra som jag är.
    Jag menade absolut inte att förolämpa någon ni verkar jättetrevliga allihopa.

Kram fru Trul

• Långserud

God morgon flickor!

Igår tränade jag body pump, sååå skönt! Älskar att träna och känna mig stark och pigg. Sen möttes jag av en bröllopsfixande sambo när jag kom hem, sånt blir man också pigg och glad av!

Och som alltid efter en fixarkväll får man lite frågetecken och vilka ger bäst svar på dem?

* 31 Maj och Astriden, vilket teckensnitt använder ni? Tycker de är så fina!

* Vi ska ha plastglas i baren. Vart köper man det billigast? Ska man ha en typ för drinkar och öl och en för vin eller vad tycker ni?

Nu ska jag jobba lite!

PS: 14:15 varje dag har tanterna på det stället jag är nu, jympa! Såå sött! Just nu är det Cara Mia som går för fulla muggar.

• Långserud

Tjöta tjöta...nu kommer en fråga till:

Någon som vet recept på en drink som innehåller:
    * Vaniljvodka
    * Rabarbersaft koncentrerad
    * Mineralvatten

Brukar blanda lite hej vilt när jag gör den, men kan ej hitta recept på hur den kanske ska vara. Vi ska ha den som välkomstskål å alltid svårare blanda till 90 p, än i ett glas..

• Amor Eterno

God morogon tjejer!!

Hoppas allt är bra med er??

Astriden vilket underbart kort påer

Tjejer vi förstår att ni börjar om från början (troll och fru trul) Hoppas ni får lika roligt som vi har haft det

Igår var vi hemma och pillade lite i trädgården rensade maskrosor osv, men fyyy vad många det finns skall googla och se hur f*n man blir av med dem...

Skall ivåg och köpa underklädder idag, skall ju hämta klänningen på lördag!!!

• Långserud

Åh Astriden, nu kunde jag cokså öppna länken med ert kort! Såå fint det kortet! Era kort är verkligen helt underbara!

Kram på er!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3