• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Långserud

God morgon flickor!

Underbart väder! Sååå roligt för dig Barba, ni kommer få en kalasdag!

Intressant att gifta sig, vid 28 års ålder så har man fått reda på sin verkliga Bh strl och igår fick man naglar! Men tjejer, hur gör ni med allt? Känner mig helt handikappad! Skriver som en kråka just nu, hade problems med att vika tvätten igår, funderra på hur jag ska få på mig strumbyxorna på dagen D utan att ha sönder dem och samma sak med klänningen! Girls, teach me!

Hur långa tippar har ni? Funderar på om hon gjorde dem för långa? Sen gjorde jag dem raka, en rundade om ni förstår för jag tycker det är snyggast, men kanske mest opraktiskt?

Ojojoj, känner mig som Sandra Bullock i Miss Secret Agent!

Stjärnis: Wow men nu måste jag höra, köpte ni huset? Spännande! Allt bra med dig, är det örat som spökar?

Mrs D: Tror nog du kommer ha det göttit i detta vädret? Finns ju laptop?

Amor: Tack gulle dig! Dock blir det istället en tårta med orkideer samma som i min bukett, brun chokladtårta med vita nejlikor som slingrar sig uppifrån och ned.

Stenis: U have a message!

Kram ha en goo dag flickor!

• Majsis2008

god morgon tjejer.

jag e med nyfiken på hur barba har det nu. Är ju inte så långt kvar tills jag och 31Maj ska vara där med.

Härligt väder..

usch borde sova längre men kan inte...är alltid så, vet jag att jag ska göra nåt så sover jag inte bra typ..svägerskan kommer ju halv elva sen blir det kolla blommor, och det blir den buketten som jag sa...hon hade tänkt göra så hela tiden...hehe bra man är överens..

• Majsis2008

har ett problem. Imorrn har vi tänkt åka till dressman för dom som är medlemmar i deras club har 50% på allt i butiken...tänkte kolla på slips. Men vet inte vad som kan passa till han. Han ska ha en mörkgråkostym med smala vita ränder, vit skjorta, svart väst....har ingen aning om vad som passar...röd slips kanske? eller typ ljusgrå med nåt mönster så det blir som olika nyanser av grått?

• Grund

Morning girls!

Haha, Långserud vad rolig du är Du vänjer dig snart. Men visst kan det vara en fight i början.

Stjärnis: Jag vidarebefordrade till min kompis så jag antar att hon bokat. Tack så hjärtligt för hjälpen!!! *kram*

Ang. 10 maj, någon som känner sig manad att fixa? Ni vet...

• AyBee

Grund - fixa??? Aha!!!!!!!!! Mailar dig till inboxen istället...

• Majsis2008

astriden, jag vet inte om du har berättat det, men skrev ni på tackkorten att ni väntar liten? och vad har reaktionerna varit?

• Astriden

Haha, Långse.. instämmer med Grund det kommer!

Jag pratade med Barba igår, hon känns lugn & har läget under kontroll Jag ska fixilifixa med dekorationerna i lokalen så kan fixa *ni vet vad* Är det några som ska till vigseln??

Majsis, vi har precis börjat få ut tackkorten vart väldigt mysigt att få grattishälsningar tillbaka!

• 31 maj 2008

Hej tjejer!

Har en miljard grejer på gång, igår skrev vi ut alla festprogram så vi kom hem vid 22:00, och ikväll ska vi träffa vigselförrättaren. Hinner därför inte skriva mer!

Vilka ska gå på Barbas vigsel?

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3