• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Långserud

Astriden: Vad hette den butik som hade schyssta tavlor? Visst hade de en webbutik/site också?

Kram!

• Långserud

Tips!

På presentavdelningen nere på NK så får man ett set med bestick (kommer ej ihåg märke) om man visar upp vigselintyg.

Kasnke ngn som har det bestickmäsrekt eller vet ngn anna som har? (present!)

Kram!

• Amor Eterno

God morogn tjejer!!

Har haft urs fram till nu skall snart på lunch...
    Psalmer talade ni om det blir väl aktuellt till oss med snart kan jag tänka mig, tar kyrkan kontakt med oss när det är dags för vigsel samtal?? Vet ni det??

Majsis jättefin bukett. Skall snart titta på det med.

köpte en massa växter och blommor igår på blomsterlandet och har nu vackra stora krukor med olika färger och blommor som gör altanen vacker... Tänk att det kan pigga upp sååå mycket.

Fullkomligt älskar att ha hus... Hur går det för er med hus/lägenhets letandet?

• Grund

Amor: Jag vet inte hur det funkar men ring och hör med dem. Då kan ni ju boka in en tid som passar er Härligt med blommor, kanske ska köpa några till mina balkonglådor nu när du skriver så
    Letandet går segt just nu...

• carinokenneth

Hejhej allihopa!

Det har varit jättemycket runt om kring hela tiden så jag har bara varit inne o läst lite =)...

Vi ska skicka in papprena idag till rådhuset så får vi hoppas att det är ledigt då. Vi har varit lite fram och tillbaka med datumet, då mina föräldrar och morföräldrar tänker flytta o dona just den helgen....syrran tänker gå på nån festival eller var det var istället...så vi funderade på att flytta datum igen
    men har nu bestämt oss att köra utan dom...vi har velat fram och tillbaka med datum för deras skull och det passar aldrig...så nu hoppas vi bara på att datumet e ledigt =P

Astriden skrev 2008-05-06 09:11:58 följande:
    Kikade in hos CarinoKenneth då vi inte sett henne här på ett tag... Ser ut som att de planerat om lite "Vigseln kommer att äga rum den 14 juni 2008 kl 15:00 i Göteborgs Rådhus"Om du kikar in, Grattis Carin!
  • Astriden

Åh, va skönt att ni tutar & kör själva nu Carin, man ska helt klart gå på sin magkänsla & vilja!

Långse & Amor,
    Här kommer länken till min väns hemsida.
    jag vill först hojta till & tala om att det inte finns några nya tavlor på hemsidan, han gör vad jag tycker mycket finare konstverk nu på senare år. Jag har en del hemma av honom, ska se om jag kan fota & visa. Det är ljusare färger.
    Ni får gärna numret till honom om ni vill ringa & fråga något,
    Han gör säkert efter önskemål.
    www.mikemanzoor.com

husletandet ja... *suck* finns så lite ute på marknaden i vår smak & budget.
    Visst är det kul med krukor Amor Me like!

• carinokenneth

Ja det känns mycket bättre =)

Astriden skrev 2008-05-06 12:39:19 följande:
    Åh, va skönt att ni tutar & kör själva nu Carin, man ska helt klart gå på sin magkänsla & vilja!
  • AyBee

Carin - Jag vet att det är jätte fullt på rådhuset nu hela våren o sommaren och att nästan alla tider innan hösten är slut. De har pratat om detta på Tv4 och jag har läst om det i GP as well. Hoppas att ni får en tid som passar er ändå!!

• Astriden

Jag har som Aybee läst om detta,
    så skynda på att ringa dem

• carinokenneth

ajdå...får ringa dom imorgon då de har ju ingen telefontid nu...sck...
    hoppas bara det finns...

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3