• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Majsis2008

nej men jag vill ju bara ha ett...jag är mest irreterad på att bli dumförklarad...visst det gör inget att ha dubbelt, men har ju hellre ett minne från vännerna...bara dom slutar dumförklara mig...

• Grund

tjolahopp girls!

Nu har jag min ring hemma
    Det blev inga ändringar med stenarna utan han har bara minskat ner den i storlek samt format om skenan till samma som förlovningsringen. Det är fortfarande en liten skillnad men man märker det knappt.

Stenis: gott att ni fick gjort en massa i fredags. Det känns så skönt när man har sånna dagar

Majsis, kan du inte spara ditt album? Någon av dina vänner gifter sig kanske inom några år. Då har du ju en bra present klar som du kan dela kostanden med andra. Jag förstår att de inte säger ngt till dig, sånt ska ju vara en hemlighet såklart men det klart att det är tråkigt när du tänkt ngt annat.

• Majsis2008

ja det löser sig...jag kan ha det till och göra mina första år eller nåt sen när man ska ha barn...hihi så jag har lugnat ner mig...

vad kan man ha i toakorgen? jag vill inte ha så stor bara lite grejer som är i nödfall, menar smink och sånt har nog dom flesta tjejerna med sig...och killar behöver väl inte så mycket på sin?

• carinokenneth

Hejsan tjejer!

Har idag fått ett bekräftelse brev från stadskansliet. Den 20 juni kl 12.45 gifter vi oss =).
    Blev lite pirrig när jag såg att det fanns tid och att det nu är vårat. =)

• malinlars

Va roligt carin!!

Majsis: Vi tänkte ha en munspray, godis med papper om & ngt annat i killarnas korg... I Tjejernas korg tänkte vi också ha godis med papper om, knästrumpbyxor & ev. också munsspray... sen har vi inte kommit på mer saker... så jag behöver också lite tips!!

Amor: Tycker att det var super härliga presenter du har kommit på!! Morgongåvan kommer med all säkerhet att uppskattas

Långserud: Det enda vi har bestämmt är att vi skall ordna någon upplevelse av någotslag som värdarna (toastrarna) skall göra tillsammans med oss. de som sjunger å gör annat vet vi inte.. men jag känner nog spontant att man lägger så mycket pengar som man känner att man har råd med.

• Grund

Såg att Barba hade halstabletter, strumpbyxor, bindor mm
    Jag skulle kunna tänka mig att lägga i en deo, man vet ju aldrig hur varmt det blir

• Majsis2008

nej det är sant...men sen om folk gillar och dela så mycket är ju en annan sak...

• Astriden

Majsis, de brukar göra ett album i smyg & ge vid bröllopet.
    Men du kan väl göra ett för bröllopet i sig...

Toalettkorgar ja detta hade vi:
    Tuggummi, plåster, näsdukar, handkräm, spray, strumpbyxor, hårnålar, små borstar, godis, tamponger, ipren, samarin, sykit, våtservetter, klädroller...

• Astriden

stod på maxi & höll i spraydeo oxå men tyckte att det inte behövdes

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3