• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Amor Eterno

Halloj!!

Ja det låter ju supergott Stenis - en fin meny tycker jag, vi skall smaka på vår idag.

Barba - Jag bara måste till NY oxå... Så jävla lyxigt..Igår såg jag Sex and the city man fullkomligt älskar den staden..
    Vill jättegärna låna dina små skålar/vaser om det är okej?

• BarbaBruden

Vi åker lördagen den 31 Maj.
    Blir borta 8 dagar, massor som ska hinnas med på den tiden

Amor
    Klart då får låna dem!!! Nemas problemas!
    Säg till då du vill ha dem, kan ta med dem till Gbg så kan du hämta dem i sommar nån gång när det passa dig.

• Astriden

Åh, mumma! låter väldigt gott Stenis, en meny som 99.9% gillar det är bra

• BarbaBruden

Nu har jag bytt status från "Planerar Bröllop" till "gift".....
    Hihi

• Majsis2008

känns som jag gjort fel med och beställa en ny gästbok, onödiga pengar, men tyckte den blev så kladdig, för det är ju en minnesbok längst bak med...får verkligen anstränga mig att skriva snyggt sen...

• mrsD

Godagens!

Va kul me frågor om sjöstjärnor *hihi*

Amor - nej, stjärnorna ansamlar inget gift, även om de skulle äta gifitga musslor... d e oxå intressant!

Malin - ja, våra stjärnor gör MASSA misstag *s* de vill inte alls göra som vi vill.. visst väljer de "rätt" men de väljer ofta fel o som d ser ut just nu så har vi ingen statistisk signifikans i att de ens väljer överhuvudtaget.. men me lite fix o trix ska vi nog få till d ändå=) d e ju resultat iaf!

Barba - jag e oxå jättenyfiken på korten!!! har vart inne på hemsidan varje dag sen ert bröllop *ler stort*

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Hemkommen från att ha smakat på maten

Såååå himmla gott var det proffsigt upplagt fina stora tallrikar och smaken var sååå god

Jag är så nöjd vår toastmaster var där han tyckte allt såg så stort och rymlig smakade även på maten som han tyckte var superb..

Inget att ändra på men jag tyckte nog laxen var godare än köttet.

Barba gud sååå härligt att ni åker iväg snart Längtar att se efter era kort är inne på hemsidan varje dag jag med.

Tjejer angående facebook vet inte alls hur den funkar ni får visa mig någon gång...

• Astriden

God morgon tjejer,
    nu är det fredag & helg igen!
    Imorgon är det loppis i stugföreningen & vi ska sälja massor av bös som står & skräpar

Klart vi kan visa Amor!

• Majsis2008

fredag och helg..fick gå hem tidigare igår. Blev stopp i fabriken. Så fick gå hem en timma tidigare, visserligen fick man ta från kompbanken...men skönt och vara hemma tidigare.

Ska in till stan nu på morgonen och kolla fotoplatser med min fotograf idag. Ska bli kul och se vad hon har för idéer

• Amor Eterno

Hejsan fredag idag gud va bra

Astriden loppis och få sålt en massa ..det gillar vi folk köper som himmla mycket på loppisar och ibland gör man riktiga fynd.

Majsis snart är det dags hur känns det nu??? Känner du att allt är inom kontroll?? Kul att titta på olika platser idag.

Angående Facebook jag förstår inte funktionerna (skall jag vara ärlig så har jag inte haft id att se eftet riktigt ordentligt).

Var ju och provade maten och är så nöjd som jag sa tidigare, nu får jag låna skålarna ifrån Barba och då har vi bords dekorationerna färdiga.

Skall bara beställa min bukett + tärnornas och corsage och även något stort och fint till honörs bordet.
    Skall titta på det imorgon med mamma.

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3