• Troll1

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

stenbruden skrev 2008-04-04 18:12:53 följande:
    Skiiit för förkortningsförklaringarna *skrattar* Ja ja han får helt enkelt bt förbud då Trodde att jag var smart men ack så fel och pino det blev..Hörni en jättedum fråga... Vad heter den "vanliga" ingångsmusiken?? Ni vet den där som är i alla filmer och som de flesta har...
    Mendelsohn? Kolla på www.kyrkomusik.nu. Där finns det mesta.

Astriden: När du läser här igen är du FRU!! Kram på dej!
  • Troll1

Jag är nyfiken på Astridens bilder o berättelse.

• Troll1

Oj, så söööt Nina var! Undrar just vart hon har fixat sig. Aybee, tack för att dudämpade min nyfikenhet
    Jag förstod nog att hon inte skulle ställa klockan på 08.00 för att visa bilder i tråden hihi.

Vilka sånger hade hon i kyrkan? Spånar för fullt. Det lutar nog åt "Som en saga" med Shirley Clamp om solisten vill (det tror jag nog)

och Nils Ferlins tonsatta dikt. Dessutom har vi en kompis som ska spela ett gitarrstycke.
    Har donat mkt med hemsidan idag. Tiden rusar när man sitter vid datorn

• Troll1
    Majsis2008 skrev 2008-04-06 13:57:58 följande:
    Nu är det uppe i galleriet
    Fin klänning! Är det NIXA? Har också undrat vad man ska ha under en halterneck.
  • Troll1

Tackar! jag hörde den för första gången häromveckan. Vi får hoppas att hon kan sjunga den till pianoack. Dragspel är inte aktuellt.
    Jag har noterna till "Som en saga" ifall ngn önskar. Fick dem av en snäll brud i en tråd jag startade.

• Troll1

Den går ju fint att dansa vals till också för den som önskar det.

• Troll1

Hej, här skiner solen! Tack, förresten Amor Eterno för komplimangen om min sida. Jag tycker det är så jätteskoj att dona med den. Jag har dock en liten raket på snart 10 månader som ser till att jag inte blir sittandes för länge i sträck... Hon är på ALLT, jisses!

Grattis igen Nina! Hur känns det nu?

• Troll1

Aybee: När ska du gifta dig? Tänkte precis detsamma, att du får gärna (mot bet såklart!) ta lite bilder om du vill. Vi gifter oss den 27/9 i Tuve ga kyrka och har festen på samma ställe som Astriden.
    Du behöver inte svara såklart nu, men jag blir jätteglad om det skulle funka. Det är ju ett tag kvar trots allt...

Någon här som åter vill tipsa om frisör och eller makeup kunnig? Vill så gärna göra allt på samma ställe (gärna Stora holms små hotellrum) men jag hittar ingen som åker iväg. Finns några ställen i centr Gbg, men jag har inte den ekonomin tyvärr...

• Troll1

Aybee: Inte hela baletten, bara till en början kanske. Lite som Ninas. Jag förstår mkt väl om du inte kan då. Vi tar det som det kommer. Kanske får kika in igen i ditt galleri då...

• Troll1
    malinlars skrev 2008-04-07 10:41:15 följande:
    malinlars08.weddingannouncer.comom någon vill kika in
    Håller me, jättefin sida.
Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3