-
-
Förlåt, fingrarna slant
Jag dyker upp vid 15:00 vid Mc Donalds vid Backaplan imorgon! Behöver vi fler bilar??
Astriden: STORT LYCKA TILL IMORGON!!! Njut nu av er stora dag.. Ska bli så kul att få närvara vid vigseln.
31 Maj: Grattis till jobbet. Vad kul att du blev headhuntad dagen efter.. Verkligen bra för självförtroendet! Tack snälla, för att du beställde en extra hårkursburk.
Långserud: Ingen fara alls.. Det är ju lång tid kvar och kommer du inte på ngt så gör det inget alls. Du är så söt som erbjuder dig *kram*
Cristal: Hur går det med inbjudningarna?
Carin: Vad tråkigt med din "pappa". Hoppas att han kryar på sig! Jag hoppas att det löser sig med din sambo också. Allt verkar hända på en gång nu. *TRÖSTKRAM*
Aybee: Kul att du kunde hänga på imorgon!
Majsis: Vad kul att ringarna blev bra.
Grund: Jag funderar också på vad jag ska ta på mig!
Amor: Hur känns det i tanden idag?
MrsD: Låter supergott med räkor och framförallt kladdkakan efteråt
Stenbruden: Jag har provat solduch några gånger, när man går in i en kabin. Vet att det finns ställen där någon sprutar på brun utan sol också. Resultatet blir jättesnyggt MEN det är snyggast dagen efter eller två dagar och tyvärr färgade det av sig ganska mycket då (i alla fall på mig). När färgen förvinner så förvinner det inte jämt över hela kroppen heller utan det det försvinner fläckvis. Hänger du med? Ska du göra det inför bröllopet så ska du prova flera gånger innan så att du har lärt dig hur du ska stå i duschen för att det ska bli så jämnt resultat som möjligt. Jag hade först tänkt solduscha mig inför bröllopet, då jag har fått en tankeställare om solning ( en kollegas man dog i hudcancer) men inför mitt bröllop tänker jag tilllåta mig att sola solarium, just för att jag inte vill riskera något.
Barba: Hur går det för dig? Börjar saker och ting falla på plats?
Troll: Har du fått tag i någon ny frisör?
-
Hej tjejer! Är bara inne lite snabbt och visar att jag lever Jag har precis varit och fixat mina naglar och passat på att boka tid två dagar inna bröllopet. SKÖNT! Nu ska jag mysa lite med min M2B. Inte varit hemme en enda kväll i veckan..
Astriden: Grattis!! Er vigsel var så vacker och ni var jättefina!! Jag var SÅ imponerad av ditt lugn. Du får gärna skika mail med bilder till mig med!
MrsD och Majsis:Krya på er!!
Barba och Majsis: Kul med hippor som närmar sig!
Aybee: Du tog helt fantastiska kort.
Amor, Grund, Långserud, 31 Maj och Aybee: Tack för en supertrevlig fika. Alltid lika roligt att träffas!
MalinLArs: Hur gick det med pysselhäftena?
31Maj: Du ska få pengar av mig..
Stenbruden: Jag tycker att du ska kräva kompensation!
Troll1: Jättefin sida du har gjort!
Cristal: Kul att du trivs på din praktikplats. Jag läste om bilen...
-
Långserud: Det är absolut ingen fara, är ju lång tid kvar..
-
Hejsan tjejer!! Ser att jag missat massor här och hinner tyvärr inte läsa nu.. Har massor på jobbet. Jag får nogläsa ikapp imorgon för ikväll är det middag och bio med vänner som gäller.
Tänkte bara dela min glädje mer er tjejer, kan inte säga något här på jobbet och jag spricker ju snart! Mitt gamla jobb ringde ju för några veckor sen och ville att jag skulle söka en utlyst tjänst. De ringde nu och meddelade att jag fick den Har inte tackat ja än utan ska fundera på hur jag ska göra. Min sambo har ju sökt arbete på annan ort och då kanske jag vill flytta med.. *svårt*
Hoppas ni får en trevlig fredag kväll tjejer!
KRAM -
Hej tjejer! Är ni ute i det fina vädret? Vi kom nyss hem efter att ha sprungit 8:an på Skatås, helt underbart i vårsolen!
Har ni sett nyheterna idag? Det är en pyroman som har härjat i vår hemstad inatt, så otäckt när man känner till dem som har drabbats! Det kunde ju ha slutat riktigt illa om de inte hade blivit väckta...
Nu ska jag ta en kopp kaffe och läsa ikapp allt som jag har missat här... -
Bered er på ett långt inlägg tjejer
Stenbruden: Förstår att det väcker hemska minnen. Man blir så arg. Sjuka människor som gör sådant, alltså! När man vet att folk ligger och sover. Nej, man har ingen misstänkt än men vi följer nyheterna och får skvaller hemifrån telefonledes.. Skönt att din klänning äntligen har kommit och att det kändes bra! Jag brukar hålla utkik efter dig på Youngnails men än så länge har jag aldrig sett dig Visst är de underbara där? Man blir på så glatt humör när man kommer dit, är en rå men hjärtlig ton mellan dem som jobbar där..
Astriden: Helt underbara bilder!! Älskade dem när man ser er genom slöjan, ska tipsa vår fotograf om detta Vilket bra tidschema. Var det svårt att hålla de ungefärliga tiderna? var det ngt som drog ut mycket mer på tiden än vad ni tänkt er?
Amor: Det är mitt gamla jobb i dina trakter, vill inte säga mer här.. I fall någon smygläser Kan berätta mer på fikat imorgon!
MalinLars: Låter jättefint att fotograferas vid Götaplatsen, kanske med Göteborgs signum, Poseidon i bakgrunden
Ang, jobbet så går det att pendla för min M2B, i alla fall under en period, men på sikt vill vi nog flytta dit. Jag ska på en intervju imorgon i en närliggande kommun, så det försvårar mitt beslut ang jobberbjudandet här.. Håll tummarna för mig imorgon!
Barba: Åh, hade velat se din min! Du måste vara rejält pirrig nu? De verkar vara rejält påhittiga
Grund: Hoppas att du hittar din drömbukett..
MrsD: Vad trist att du kommer att vara borta mycket under våren! Vi ska göra vårt bästa för att hålla dig underrättad om allt som händer.. Vad duktig du är som syr, fixar och donar!
31Maj: Ska sätta in dina pengar med en gång.
Igår gjorde vi presentpåsar till de få barn som skall vara med på festen. Vi köpte färgpennor, ritblock, målarblock, sudd, pennvässare, tablettaskar och ett litet pysselhäfte som vi lade i fina papperspåsar til varje barn. Nu kan de förhoppningsvis hålla sig sysselsatta. -
Fru Jarholts Bröllopsfika SOHO Måndag 14 april 17:30!
Nina
Catrin
Maria
Veronica
Malin
Linda
AyBee
Malin 2 - 31 maj
Erica
-
Hejsan!! Jag ville bara meddela att jag eventuellt blir lite sen till fikat idag. Det beror på när intervjun är klar och hur trafiken ser ut på vägen hem men jag kommer.
Ser fram emot att träffa er igen! -
Amor: Jag röstar på stenarna..
Grund: Hoppas ni får svar snart. Håller tummarna för er!
Långserud: Bra tips, att ha ngr cigarrer på bardisken.
Barba: Hur går det för dig? Vad har du kvar att fixa?
Stenbruden: Som Amor sa, så är man ju ofta väldigt självkritisk men om du verkligen inte trivs med hatt så kan du ju köra utan hatt men med de andra tillbehören.. Jag gillade din idé
MrsD: Vad härligt att få visas vid havet så här års, låter super!