Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

Skottdagen närmar sig...

Nerverna är än så länge under kontroll.....måste ta något mot förökningen av fjärilarna i magen bara!!! .-)

• ingenjörsbruden

Disan...håll dig!!!

Jag har osså haft flera tillfällen som hade passat jättebra.....men så börjar man fundera.....här sitter vi i halvsunkiga träningskläder....vilket minne för livet!!!

Det hade iofs passat oss men jag misstänker att sambon hade känt sig lite "snuvad" på förlovningen.....
    Så för hans skull o för att jag bara har tänkt göra detta en gång i livet så ska jag göra allt för att det ska bli så underbart som det bara är tekniskt möjligt!!!!

Men det har redan dykt upp svarta moln på himeln......
    Sambon börjar bli förkyld o snorig samt så har han fått VÄRLDENS innebrännare precis under näsan.....hans humör är inte roligt när han snyter sig....o det gör han var 5 min.... Suck!!!

Har någon något bra knep mot innebrännare?!

• ingenjörsbruden
    Disan skrev 2008-02-26 08:11:30 följande:
    vad är innebrännare? finne?
    En inverterad finne kan man nog säga.....den sitter långt nere....så man får en bula som gör as-ont men du får inte ut något för skräpet finns långt ner....
  • ingenjörsbruden

Ja läka ut det är det bästa......
    Bara den inte sabbar för oss på fredag!!!!
    Då vill jag def pussa utan restriktioner!!!

• ingenjörsbruden
    Disan skrev 2008-02-27 07:02:25 följande:
    ja jag skulle ju kanske väntat tills på fredag men är kass på att hålla mig så det blev av igår och vi hade det supermysigt och de blev verkligen lyckat. så nu är jag nyförlovad och stolt det officiella datumet är dock på fredag iaf så de är då vi går ut med det i tidningen och släkt osv.
    GRATTIS!!! Va kul!!! Skickade du sms som du sa eller?
Svar på tråden Skottdagen närmar sig...