• Disan

Skottdagen närmar sig...

Jag ska hämta rigarna idag, tjohoo de pirrar och spritter i hela kroppen och jag längtar sååååå. nu börjar de äntligen närma sig

• Disan

jag undrar om jag verkligen kan hålla mig till på fredag.. har vart vaken hela natten och vart spänd...vill bara säga de nu nu nu
    kan man fria idag istället fast det står den 29e i ringarna?

• Disan

Nej du har säkert rätt givetvis men fasen ja jag får åka hemifrån istället haha jag vet att jag kommer försäga mig annars.. får åka till en kompis och se till att komma hem ikväll ... skriva lite fina dikter till honom och göra iordning middag så kan han mysa för sig själv här hemma och jag hos en kompis haha

• Disan

ja en inkapslad pormask typ.. ja en sån fick jag på ögonlocket precis under ögonbrynet en gång haha såg fasen inte klok ut. hur svullen som helst, såg ut som man fått en smäll
    jag gick till en hudterapist som sa att kroppen läker ut dessa själv och dem vill inte röra dom för då kan dom bli mer irriterade och infekterade, de tog typ 3 månader innan den försvann men de gjorde typ bara ont i en vecka och sen va den bara som en hård knöl resten av tiden

• Disan

ja jag skulle ju kanske väntat tills på fredag men är kass på att hålla mig så det blev av igår och vi hade det supermysigt och de blev verkligen lyckat. så nu är jag nyförlovad och stolt det officiella datumet är dock på fredag iaf så de är då vi går ut med det i tidningen och släkt osv.

• Disan

ja alla de dikter jag hade tänkt överraska honom med skickade jag istället som sms under morgonen och dagen och de var väldigt uppskattat. han ringde flera gånger till och med på sina raster.

• Disan

ja lycka till nu då alla som tänkt fria..
    våran annons va ute i tidningen idag och första smset kom halvsju hihi svävar på moln.

Svar på tråden Skottdagen närmar sig...