• prinsessan no1

Nya Göteborgsbrudar

Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • Mizty

Skonie - Härligt!! Nu är det bara att vänta då

Sarah - Jag har gått ute i Torslanda på lena händer, hon är superbra men det ligger ju lite off. Inne i stan har jag ingen aning tyvärr!

• SarahochDavid

Där jag bokat tid för hår och make beräknar de ca 3,5 tim men vi har 4 timmar på oss för att kunna ta det lugnt och njuta av det hela - hon sa att det är det bästa för en stressad brud

• busfia

SarahochDavid: Jag går till östra hamngatan o gör mina naglar ovanför dubliners till en tjej som heter karin. Kanon bra kommer inte riktigt ihåg vad salongen heter men kan kolla upp om du vill.
    Vet även att det ligger något på ascherbergsgatan som e bra, mamma har varigt där

• SarahochDavid

Busfia: Ja kolla gärna vad den heter! Vad betalar du? är det svindyrt?? Jag velar mellan att ha franska långa naglar eller att ha mina egna lackade i ett chokladbrunt lack - våra färger är choklad, grönt och cremevitt.... Tänk vad många problem man kan få när man planerar bröllop

• busfia

Sarahochdavid: Det beror lite på om du har kort naglar då måste dom lägga en nagel mall.Så det e bra att ha lite längre
    Det brukar kosta mellan 800-1000 kr men det beror på vart du går. Finns en skola på Gustav dahlensg i Hisinge hus. Dår det är billigare fast man får ha tid på sig.
    Nailteam tror jag den heter som ligger på östra hamngatan 50b. Ring till skolan o fråga vad dom tar
    Jag ska fransk maikyr kanske någon sten som glimmar lite på någon nagel

• Skonie

busfia; kostar det 800-1000 kr att göra naglarna i Gbg!? I vilket material då?

• Mizty

Jag betalade runt 650:- för mina första gången ute i Torslanda. Två av mina vänner gjorde sina i stan i augusti till deras bröllop & dom betalade ca 600:- Vet dock inte vart dom var.

• Skonie

Här i Lkpg betalar jag 500 kronor för gele.

• Danielaa

Hej! En till Gteborgsbrud! Vi gifter oss i maj 2009, men planeringen e i full gång!

Bra me lite tips från andra göteborgare!

• busfia

Skonie: ingenarning vilket material men i stan e det svin dyrt!

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar