Falkenberg / Halmstad brudar
Även jag har hittat hit
Pidis: vad händer om du går ner 5 kilo på tex. en månad? får du operationen tidigare då?
Även jag har hittat hit
Pidis: vad händer om du går ner 5 kilo på tex. en månad? får du operationen tidigare då?
Det e så himla svårt! om det är så att du kommer att va helt återställd till bröllopet utan smärtor så skulle jag ha kvar det datum som ni har bestämt.
Njaeeee! det vet jag inte fast du va ju smart när du skapade tråden ,inget årtal denna gången
Det va nu på lördag vi pratade om va? ska vå åka nån annanstans oxå eller bara frukost?
så nästa helg? hade hoppats på att det va nu E det ingen annan än jag som vill åka ut på nåt annat äventyr efter frukosten?
Gooooood!!!
Sitter å helt stum över att Basshunter ligger etta på englandslistan med sin låt now youre gone. Den e totalt värdelös! grrrrr...
Ja,ja!den kanske går an om man e riktigt full
lillsessan(Paula) har beställt hår ifrån kina , hon skulle kolla lite priser till mig,Om dom e vettiga så skickar hon sin ring med färgprover till mig.
kanske nån av er som vill beställa oxå?
Skulle inte heller vilja bjuda någon som jag inte känner. Det är ju ER bröllopsdag och inte en offentlig fest !
Hoppas att dom förstår det. Flickvännerna förväntar sig säkert inte att bli bjudna heller.
Ida Halmstad skrev 2008-02-26 12:45:02 följande:
Tinny måste jobba över å jag e sååå hungrig! ska jag äta sallad ,kebab eller pizza? kan inte bestämma mig och pizzerian lockar mig! farligt när det ligger så nära!
Låter fint! antar att du fått din gekås dos
Håller fortfarande på med min korta klänning,har nu pause innan jag får frispel
Ida Halmstad skrev 2008-02-26 18:02:55 följande: