kul att det blev uppskattat! men viktigast av allt!! vad tyckte Conny?
Ulvatorp skrev 2008-03-31 11:21:11 följande:
God morgon/förmiddag/tidig middag what ever!....Hoppas ni överlevt helgen???Själv var det med nöd och neppe...hola balo vad drinkarna slog rundor i skallenKul som fasen var det i alla fall och ni såg ju hur snygg Erika gjort mig!!! Sooooooooo happy!Tack 1000 och åter 1000 ggr!! Några av killarna på festen tyckte att jag såg ut som en filmstjärna och tyckte att jag skulle satsa på det långa blonda håret Men jag tror nog att jag håller mig till min vanliga hårfärg..Conny hade klätt ut sig till Angus Young från ACDC...han var så söt i sin lilla pojkiga skoluniform men han rockade fett på dansgolvet när dom spelade "High way to hell..." ha ha.Dagen igår var något seg och vi halvslumrade i soffan med varsin unge i knät och kollade barnfilmer hela eftermiddagen. Det var så jäklar kul så nu är jag lite sugen på att själv ordna med någon typ att maskerad fest....Pidis:Möhippan lät som en höjdare, verkar som om det gick
bra.Själv börjar jag blir jädrigt nervös för min även om det är ett tag kvar...men jag känner ju mina tjejkompisar så jag vet att jag får ett helvete. Så länge jag slipper klä ut mig och göra bort mig på stan så gör jag nästan vad som helst och bjuder på mig själv...Ida Halmstad:Så du var också ute och busade i lördags? Var var ni? Kul var det antar jag i alla fall...? Förstår att gårdagen var seg...tycker att det bara blir värre och värre efter varje år...börjar vi bli tanter???? ha ha haPÖSS PÅ ER GIRLS!!