Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

kul att ha fullt upp ändå. vet att du säkert hade följt med om du kunnat. det kommer flera tåg.
    hur har det gått med fotograt till din syrras bröllop??

Pidis skrev 2008-03-13 09:07:58 följande:
    September08:Har fullt upp varje helg nu hur länge som helst känns det som Så jag har inte tid även om jag VILLFitforfight: Kanske man kan få hänga på och köpa lite jag också?? Kan du inte skicka en länk var dem finns??
  • september2008

alltså hade ju varit jättetråkigt om ni inte lyckats hitta någon fotograf. känner tyvärr ingen fotograf. känner lite att jag kanske skulle kunna göra det som absolut nödlösning om ni inte hittar någon annan. men det beror ju lite på vilken tid som det var tänkt att fotograferingen skulle vara. är det i falkenberg som dom ska gifta sig?

Pidis skrev 2008-03-13 12:33:07 följande:
    Inte hittat någon fotograf.Vet inte hur vi ska göra faktiskt.vet du någon??
  • september2008

pidis- ang klänning. jag måste ju bara rekomendera dig att vilken klänning du än beställer så ta en med snörning. det gör susen för figuren och kan hjälpa till att trimma upp det sista som du inte själv får bort. den ena klänningen som jag prövade hade snörning och när hon snörat den så hade jag en helt annan figur. jag såg riktigt snygg ut den kostade 7400 kr så det var alldeles för mycket för våran budget. jag förstår priset då den sys unik för varje brud. men det finns ju andra modeller.
    men vad du än gör beställ en med snörning. du kommer att bli såååå fin

• september2008

funderar på att avnjuta en biovisning kväll

• september2008

jag tror nog att vi alla är lite smådeppade. tror det har med att vi längtar efter solen och våra bröllop

jag kan förstå att du har fullt upp
    jag får klänningen efter att jag varit nere hos dom i augusti och provat och förhoppningsvis sytt in den lite. så jag kommer inte att ha min klänning så mycket i förväg. får nöja mig med min slöja

Ida Halmstad skrev 2008-03-13 16:11:55 följande:

Hello girls!Hoppas att allt e bra med er ...här e det väl ok...vet inte riktigt vad det e men allt känns lite jobbigt just nu...på jobbet, här hemma...ja allt!!! Men man har väl lite depp perioder ibland. Dock blir man alltid glad av att titta in här!September2008- gud va roligt att ha beställt klänning, när får du den??? Då måste man ju få titta. Hade gärna följt me te malmö men det e fullt upp nu innan operationen.Stor kram till er alla
  • september2008

vad är det för ring?

fitforfight skrev 2008-03-13 19:43:10 följande:
    PANIK!!!!Jag va och skulle köpa min ring idag ,men då visar det sig att det inte går att gravera i SKITEN!!! stenarna tar för mycket plats.Måste hitta en ny ring och det finns ingen anna jag vill ha till rimligt pris ;-(
  • september2008

vad konstigt. den såg ju stor nog att kunna skriva på. fast då såg man ju inte insidan.
    vad ska du göra då? leta upp en ny eller skippa graveringen?

fitforfight skrev 2008-03-13 20:17:27 följande:
    Dn jag visade på albreckts som är en rad rött guld sen en rad diamanter och sen en tun rad vitt guld.
  • september2008

pidis-låter nice. såg du vad jag skrev innan om klänningen och fotograferingen?

• september2008

pidis-låter nice. såg du vad jag skrev innan om klänningen och fotograferingen?

• september2008

finns det ingen bild?

fitforfight skrev 2008-03-13 21:18:17 följande:
    september2008 : dom hade en jättesöt liten tiara på albreckts för 129 kr
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar