Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

jag skickar en till dig med

hur går det med syrrans bröllopsplaner? har du hittat någon fotograf?

Pidis skrev 2008-03-26 10:33:11 följande:
    mig med
  • september2008

Skönt att allt verkar flyta på.

Pidis skrev 2008-03-26 11:02:20 följande:
    Vad bra tackAllt går framåtHåller på med deras kyr och sånhäften nu eller ja hemma alltså.De hade lölst fotografen nu i helgen så du kan pusta ut ha ha haKöpte ju slöjan igår så hon ska få ha den först. Jag ska ju bara ha den på festen och en lång i kyrkan (tror jag i alla fall) Så allt rullar på för fullt
  • september2008

Nu har jag skickat receptet. få se om det kom till rätt ida

du kan kolla om du har bankid på www.skatteverket.se
    jag vill oxå kolla min men jag har inte mitt bankid på jobbdatorn.

• september2008

ojoj så skoj.
    nu blir jag lite avis
    jag tror att jag kommer att få betala denna gången. har ju varit föräldraledig och tror att dom betalat för lite skatt.
    men jag ska kolla så fort jag kommer hem

Ida Halmstad skrev 2008-03-26 12:10:20 följande:

har kollat skatten nu....fick tillbaks...shit vi får tillbaks 16.000 tillsammans, ett bra bidrag till bröllopet :) !!! nu e jag lite glad
  • september2008

Ja det är ju en ganska stor skillnad.
    men skönt att det är på det hållet och inte tvärt om.

fitforfight skrev 2008-03-26 13:45:05 följande:
    Jag måste bara berätta!! jag har fått min slutlön ifrån jobbet idag och fick 8000kr och tyckte det va rätt ok. Sen kollar jag på specifikationen och börjar räkna lite ,då har dom dragit 63 % i skatt fast det står 31%!! Enligt deras egen räkning (om skatten vore rätt) ska jag få ut 15000 så det e lite skillnad. Jag har mailat löneavdelningen så får vi se vad dom säger
  • september2008

om du vill ha tips på bra serier att ladda ner så säg bara till.
    har även en massa filmer hemma om du skulle vilja låna nu inför din operation man blir ju lätt lite trött i huvudet av att titta på days of our life och liknande hahahaha

Ida Halmstad skrev 2008-03-26 14:45:59 följande:

Har precis kollat på världen sämsta film....step up 2 the streets....den va så dålig så kan inte ens jämföra med nåt *asgarv* !!! inget att rekommendera iaf
  • september2008

det var så lite så.

det lät inte kul att sätta in en sådan.
    men det låter lite som när jag har ägglossning. ändan sedan henry kom ut så har jag mer värk av ägglossningen än mensvärken. mycket konstigt och jobbigt.

fitforfight skrev 2008-03-26 14:23:28 följande:
    Ja det e ju en del! tack för receptet!! har inte orkat läsa hela ,jag tappade bort mig redan vid bunke 3 Ska läsa i lugn och ro när Tinny kommer hem.För övrigt har jag varit och satt in en kopparspiral idag,det gjorde sjukt ont att sätta dit den och nu känns det som mensvärk ungefär. Förra gången låg jag i fosterställningen en hel dag för att det gjorde så ont
  • september2008

jag vill se den. har försökt hitta en bra version men har inte hittat någon ännu.
    men jag skulle kunna tänka mig att hålla mig för att i stället gå på bio.

fitforfight skrev 2008-03-26 15:01:24 följande:
    Kolla på virgin suicide så ska du få se att det finns sämre filmer Det kan inte finnas nåt som e sämre än den Jag vill se 27 Dresses!! är det inte dax att vi går på bio?Ida Halmstad skrev 2008-03-26 14:45:59 följande:
  • september2008

jo där kan man verkligen spara in pengar genom att resa vid rätt datum

Ida Halmstad skrev 2008-03-26 17:13:21 följande:

har börjat titta runt lite på bröllopsresa, de e inte klokt vad de höjer priserna under jul...helt galet!!! Om man åker runt 15 dec och är borta två veckor kan det skilja 10.000 på en jäkla resa än om man åker ibörjan av december.
  • september2008

godmorgon pinglor
    jag är på toppen humör idag.
    min tjejkompis som bor i malmö ska idag köpa en helt ny ipod till mig. hittade en annons på blocket. nu vill jag bara ha den men jag får nog vänta tills på söndag

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar