Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg / Halmstad brudar

06 an liggr bra i kurs nu för den har jag provat på hallbergs och den gick att få i 1,2 så det e toppen!!!

september2008 skrev 2008-03-26 10:44:21 följande:
    om jag fick rangordna så skulle dom hamna så här1. b0072. b0063. b005gillar det när diamanterna är lite mera utspridda.finns det någonstanns i närheten som du kan kolla på ringarna live?
  • fitforfight

Jag måste bara berätta!! jag har fått min slutlön ifrån jobbet idag och fick 8000kr och tyckte det va rätt ok. Sen kollar jag på specifikationen och börjar räkna lite ,då har dom dragit 63 % i skatt fast det står 31%!! Enligt deras egen räkning (om skatten vore rätt) ska jag få ut 15000 så det e lite skillnad.
    Jag har mailat löneavdelningen så får vi se vad dom säger

• fitforfight

Ja det e ju en del! tack för receptet!! har inte orkat läsa hela ,jag tappade bort mig redan vid bunke 3

Ska läsa i lugn och ro när Tinny kommer hem.

För övrigt har jag varit och satt in en kopparspiral idag,det gjorde sjukt ont att sätta dit den och nu känns det som mensvärk ungefär. Förra gången låg jag i fosterställningen en hel dag för att det gjorde så ont

september2008 skrev 2008-03-26 13:49:03 följande:
    Ja det är ju en ganska stor skillnad.men skönt att det är på det hållet och inte tvärt om.
  • fitforfight

Kolla på virgin suicide så ska du få se att det finns sämre filmer Det kan inte finnas nåt som e sämre än den

Jag vill se 27 Dresses!! är det inte dax att vi går på bio?

Ida Halmstad skrev 2008-03-26 14:45:59 följande:

Har precis kollat på världen sämsta film....step up 2 the streets....den va så dålig så kan inte ens jämföra med nåt *asgarv* !!! inget att rekommendera iaf
  • fitforfight

Skoj!! jag får nöja mig med radion i min mobil

Tjejer!!!! jag ska beställa hår innan helgen, vem ska ha och vad vill ni ha?

Nån som har tips om vilka som säljer billiga trädgårdmöbler?

september2008 skrev 2008-03-27 08:55:45 följande:
    godmorgon pinglorjag är på toppen humör idag.min tjejkompis som bor i malmö ska idag köpa en helt ny ipod till mig. hittade en annons på blocket. nu vill jag bara ha den men jag får nog vänta tills på söndag
  • fitforfight

Ja det e väldigt synd att jag inte gillar ringar annars skulle jag haft en sån ring på varje finger

Det slutade med att jag fick 13000 i slutlön. Hade kunnat få 15 ,men då kunde det hända att jag fick restskatt nästa år å det vill man ju inte

september2008 skrev 2008-03-27 14:28:54 följande:
    fitforfight- såg denna ring och tänkte på dig.synd att du inte gillar att ha ring på dig. denna hade passat dig
  • fitforfight

Ulvatorp och September 2008:

Vad har ni tänkt göra av barnen på festen? Ska dom vara med på middagen?

• fitforfight

Fy fan vad orättvist!!!! kan du inte passa Linus 2 veckor så kan vi oxå åka dit
    Ida Halmstad skrev 2008-03-27 19:57:15 följande:

Shit helt underbart, vill åka imån :) !!! Vi reser den 14, dagen efter bröllopet !!
  • fitforfight

Hmmmmm...NOT! jag ser mig själv jaga honom fram och tillbaka i mittgången på flygplanet Det får bli en flyresa på max 4 timmar för oss

september2008 skrev 2008-03-27 20:30:56 följande:
    han kan väl hänga med
    [/citat]
    Ulvatorp skrev 2008-03-27 20:48:01 följande:
    [citat]
    fitforfight:förresten...glömde ju om lördag...Vet inte riktigt när mamma och pappa kan ta kidsen och sen tänkte jag och Conny försöka hinna med en avslappnande stund i bastun Hur lång tid behöver du?
    Tjaaaaa! det ska väl inte ta så jättelång tid , max 1,5 timme. jag har värsta planerna för ditt hår det är en blond lång sönderklippt peruk inblandad
  • fitforfight

Hmmmm...vet inte riktigt! Tror Paula sa typ 200 kr ,men jag tänkte att vi kunde bestämma vad vi vill ha och sen fråga om hur mycket frakten blir. Jag ska beställa i vilket fall som helst för det är bra mycket billigare än här hemma.

september2008 skrev 2008-03-27 21:23:07 följande:
    vad kostar frakten ang håret??
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar