Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg / Halmstad brudar

mats hade oxå en annrs så dt löser sig

september2008 skrev 2008-04-25 10:33:03 följande:
    vi har nog en gitarr annars om du inte kan smuggla ut den. eller så frågar du någon kompis som han skulle kunna tänka sig att låna ut den till och så ber du han fråga om han får låna den. så tar du den från han i stället...hängde du med eller blev det för virrigt???jag vet inte alls hur jag vill bli fotad. får kolla lite på nätet.
  • fitforfight

svincool ju!!! det hade jag lätt gjort ,men det blir ju studiobilder och det passar nog inte in där . Det måste nog va lite råare miljö. Där fanns en bild med en som hade spets framför ögonen som dom hade klippt hål i . Det ska jag göra. Sen ska jag köpa lite tyll så man kanske kan ha till något

september2008 skrev 2008-04-25 14:58:49 följande:
    fitforfight-om du vill ha tips till riktigt snuskig secret box bild så kolla denna bild www.mwphoto.fotosidan.se/viewpic.htm
  • fitforfight

Vi har bokat vår resa till "Mallis" och betalt anmälningsavgiften .vi skulle åka den 26/5 och komma hem 21.00 den 2/8.
    Igår va Tinnys mamma här å säger
    - ja och så ska ju Jhonny gifta sig den 2/8 !!! eeeeee what!!

Jag visste ju att dom skulle gifta sig ,men inte just då . Dom kanske har sagt det ,men man e ju så uppe i sitt eget.

I vilket fall som helst så gick det smidigt att byta datum så vi kommer hem dagen innan deras bröllop och resan blev 1500 billigare oxå

• fitforfight

Ha,ha!! oj det blev lite fel med datumen som alltid

Vi åker givetvis 25/7 och kommer hem 1/8

Pidis skrev 2008-04-26 07:06:38 följande:
    Hann trycka innan jag skrivit färdigt.Va roligt att ni fått tag på en resa. Men det var en lång resa från maj till augusti ha ha ha
  • fitforfight

Ja, här har varit lite dött !jag har inget vettigt att komma med så jg säger bara hej

Jo jag har föresten beställt ett blont hår på ebay. Sen tänkten jag färga hälften till min mörka nyans. Dom hade billigt hår hos en säljare där så när jag fått mitt och utvärderar det lite så kanske fler vill beställa?
    Hoppas jag får det innan vi ska åka till Malmö så att jag kan köpa där om det inte är bra.

• fitforfight

idag har jag valt ut min egen morgongåva en jättefin hello kitty klocka som jag hittat på barnklockorna på ur och penn

jag ska även köpa såna till min toastmadam och tärna. dom e sååå fina!! dom kostar 498 kr å det e väl ok att ge för eler? vad köper ni till tärnan?

• fitforfight

Typiskt!! har oxå fått det en gång på Famijeliv.
    Idag har jag fått hem mitt hår,lovely!! men jag beställde bara i en färg så jag får färga hälften själv.

Om några minuter kommer vår solosångare till kyrkan hit och spelar våra låtar!! ska bli kul för jag har aldrig hört han sjunga !!

september2008 skrev 2008-05-08 14:05:20 följande:
    jaha då har man fått en tillsägelse för att enligt dom gjort reklam för ett företag när jag bara ville hjälpa en brud
  • fitforfight

Han sjunger så fint!!! jag kommer böla så in i helvete i kyrkan någon som vill va min personliga tår torkare?

• fitforfight

jag har ett problem!!! Det e den här jävlans solen som envisas med att skina jag måste köpa en massa tubtoppar och leva i dom fram tills bröllopet. Man vill ju inte gärna ha bleka ränder ifrån ett vanligt linne på bröllopet nu har jag fått kasa ner axelbanden bara ,men då sitter det ju inte uppe,det blir ut på stan imorgon å kolla vad jag kan hitta.

• fitforfight

Jag undviker solen så gott det går när jag e hemma ,men det är ju helt omöjligt när man tex går till stan och man vill ju inte ha tröja på sig när man e ute i det här vädret. Det blir en runda till stan imorgon ska du inte till stan imorgon?

Ulvatorp skrev 2008-05-11 21:20:04 följande:
    Ha ha kan du inte springa runt i din torsolette hela dagen lång?? Nä skämt åsido..tänkt på det där jag med.. Vågar ju för fasen knappt sitta i solen
  • fitforfight

Maila gärna bilder på tårtorna!!

Jag vet fortfarande inte när festen e ,pratde med honom i lördags och dom håller på att jaga lokal för fullt.

Pidis skrev 2008-05-12 07:51:34 följande:
    Hej hopp alla glada blivande brudar.Helgen har varit toppenVarit på Ge-kås och shoppat. Som tur är hade jag André med så han fick pröjsa (är pank). Men jag blev bara gladHan betalade även för skor som jag ville ha. Valde mellan ett par för 249 och ett par för 450 Men han tyckte dem för 450 så det blev det ha ha ha. JA jag slapp ju betala så Även städat lite inför nästa helg. Ska ju ha släkten och lite vänner på besök.Inte varit så mycket i solen.MEn ska jobba lite på baksidan av affären idag så får väl slänga av mig t-shirten och ha ett linne istället.Fitforfight: Ska till Tvååker och hämta tårtot i helgen.Ni skulle fota på lördag va? Men ska se om hon kan maila lite kort till mig så kan jag maila till dig så du får se hur dem ser ut. Vet du förresten när dina vänner skulle ha fest?? Bara så jag vet om det kommer någon eller några den 24é.HA en toppen dag alla nuOch Ulvatorp: Grattis på namnsdagen
  • fitforfight

tiden går ju så snabbt!! jag funderade på det där med solsprayningen? när jag kollade upp det sist så sa dom att man skulle spraya sig två ggr med några dagars mellanrum för att få det jämt. Var gör du det någonstans? (sen har jag hört att det färgar av sig,fast det kan ju va olika produkter)

helenaoandreas skrev 2008-05-13 20:27:58 följande:
    så ar man äntligen klar med vigselprogrammen. i morgon är vår sista dag man kan anmäla sig till bröllopet, alla kunde hitintills utom ett par. så nu kan man fila fördigt på bordsplaceringen. har även i dag ringt och bokat solsprayning till dagen innan, man är ju inte fåfäng ... haha. så allt ser ut att flyta på, i morgon är det bara en månad kvar, shit det går så snabbt. hoppas att alla era planer går som dem skall.
  • fitforfight

Lotta Potta!!! du kan ju inte byta Nick bara sådär !! tänk om alla skulle göra det på hela BT!! vilken kaos det skulle bli

För mig e du alltid Ulvatorp

Det e mest rörigt i mitt huvud just nu med allt som ska fixas nu dom sista 4 VECKORNA!!!!
    måste nog skriva en lista med vad som ska fixas,imorgon ska jag i alla fall till Hanna morris å köpa nösduk till tinnys bröstficka .

men först ska jag på basinformation på arbetsförmedligen

Wretenstam skrev 2008-05-25 14:05:11 följande:
    Vi ska bo på Continental, där är väldigt fint...Tror dom har en hemsida där man kan se rummen.MvhLotta
  • fitforfight

jag har varit och beställt tårtor på Östras så det är fixat. Drt blev bara helt vanliga gräddtårtor

Pidis skrev 2008-05-26 12:51:08 följande:
    FitforfightDet var läge sen man såg dig.Förstod att det var fullt upp med planeringen.Hon hade inga bilder på tårtorna på datorn. Tyvärr.Men goda är dem. MumsDu fick hennes tele nr va? Jag hämtar gärna åt dig det vet du.Vilken tid gifter ni er?Kramiz
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar