Falkenberg / Halmstad brudar
mats hade oxå en annrs så dt löser sig
mats hade oxå en annrs så dt löser sig
svincool ju!!! det hade jag lätt gjort ,men det blir ju studiobilder och det passar nog inte in där . Det måste nog va lite råare miljö. Där fanns en bild med en som hade spets framför ögonen som dom hade klippt hål i . Det ska jag göra. Sen ska jag köpa lite tyll så man kanske kan ha till något
Vi har bokat vår resa till "Mallis" och betalt anmälningsavgiften .vi skulle åka den 26/5 och komma hem 21.00 den 2/8.
Igår va Tinnys mamma här å säger
- ja och så ska ju Jhonny gifta sig den 2/8 !!! eeeeee what!!
Jag visste ju att dom skulle gifta sig ,men inte just då . Dom kanske har sagt det ,men man e ju så uppe i sitt eget.
I vilket fall som helst så gick det smidigt att byta datum så vi kommer hem dagen innan deras bröllop och resan blev 1500 billigare oxå
Ha,ha!! oj det blev lite fel med datumen som alltid
Vi åker givetvis 25/7 och kommer hem 1/8
Ja, här har varit lite dött !jag har inget vettigt att komma med så jg säger bara hej
Jo jag har föresten beställt ett blont hår på ebay. Sen tänkten jag färga hälften till min mörka nyans. Dom hade billigt hår hos en säljare där så när jag fått mitt och utvärderar det lite så kanske fler vill beställa?
Hoppas jag får det innan vi ska åka till Malmö så att jag kan köpa där om det inte är bra.
idag har jag valt ut min egen morgongåva en jättefin hello kitty klocka som jag hittat på barnklockorna på ur och penn
jag ska även köpa såna till min toastmadam och tärna. dom e sååå fina!! dom kostar 498 kr å det e väl ok att ge för eler? vad köper ni till tärnan?
Typiskt!! har oxå fått det en gång på Famijeliv.
Idag har jag fått hem mitt hår,lovely!! men jag beställde bara i en färg så jag får färga hälften själv.
Om några minuter kommer vår solosångare till kyrkan hit och spelar våra låtar!! ska bli kul för jag har aldrig hört han sjunga !!
Han sjunger så fint!!! jag kommer böla så in i helvete i kyrkan någon som vill va min personliga tår torkare?
jag har ett problem!!! Det e den här jävlans solen som envisas med att skina jag måste köpa en massa tubtoppar och leva i dom fram tills bröllopet. Man vill ju inte gärna ha bleka ränder ifrån ett vanligt linne på bröllopet nu har jag fått kasa ner axelbanden bara ,men då sitter det ju inte uppe,det blir ut på stan imorgon å kolla vad jag kan hitta.
Jag undviker solen så gott det går när jag e hemma ,men det är ju helt omöjligt när man tex går till stan och man vill ju inte ha tröja på sig när man e ute i det här vädret. Det blir en runda till stan imorgon ska du inte till stan imorgon?
Maila gärna bilder på tårtorna!!
Jag vet fortfarande inte när festen e ,pratde med honom i lördags och dom håller på att jaga lokal för fullt.
tiden går ju så snabbt!! jag funderade på det där med solsprayningen? när jag kollade upp det sist så sa dom att man skulle spraya sig två ggr med några dagars mellanrum för att få det jämt. Var gör du det någonstans? (sen har jag hört att det färgar av sig,fast det kan ju va olika produkter)
Lotta Potta!!! du kan ju inte byta Nick bara sådär !! tänk om alla skulle göra det på hela BT!! vilken kaos det skulle bli
För mig e du alltid Ulvatorp
Det e mest rörigt i mitt huvud just nu med allt som ska fixas nu dom sista 4 VECKORNA!!!!
måste nog skriva en lista med vad som ska fixas,imorgon ska jag i alla fall till Hanna morris å köpa nösduk till tinnys bröstficka .
men först ska jag på basinformation på arbetsförmedligen
jag har varit och beställt tårtor på Östras så det är fixat. Drt blev bara helt vanliga gräddtårtor