Falkenberg / Halmstad brudar
jag kan inte på vardagar. har redan varit ifrån så mycket från jobbet. måste kolla med sambon först om det är ok att jag sticker. men så länge skriver jag upp mig
Pidis 25é el 26é
September2008 26-lördag
jag kan inte på vardagar. har redan varit ifrån så mycket från jobbet. måste kolla med sambon först om det är ok att jag sticker. men så länge skriver jag upp mig
Pidis 25é el 26é
September2008 26-lördag
skönt att det gick lugnt och sansat ännu bättre när man får som man vill
du får hålla oss uppdaterad sedan hur du mår
hoppas verkligen att du inte behöver må så dåligt efter operationen än absolut måste om du hänger med på vad jag menat
Ida Halmstad skrev 2008-03-17 18:49:14 följande:
pidis vad hette sidan som ni skulle beställa ifrån?
nu har jag lagt in mina beställningar från
www.wherebridesgo.com och www.annabellagio.com
frakten blev ganska dyr men jag orkar inte bry mig. jag har hittat något jag gillar och dollarn är nu billig och det kanske lönar sig lite ändå. kommer att få mina grejer om en månad förhoppningsvis. valde att ta den billigaste frakten. behöver ingen dyr och snabb frakt
skulle ha beställt min ring men men jag har inte min exakta ringstorlek. gav henne diametern på ringen men hon ville ha en storlek
ser ut lite som min fast min har två vita band
mycket fin
hej och välkommen
alltid kul med flera personer här i tråden.
Ang catering så vet jag tyvärr inte mycket. vi ska nog fixa maten själva. Ulvatorp och ida halmstad ska beställa mat så dom vet nog lite mera
stackars dig. inte kul att vara sjuk. speciellt inte nu när det kommer enn lång ledig helg
kram till dig
Ida Halmstad skrev 2008-03-18 17:01:34 följande:
jag hoppas för din skull att du får tillbaka lite av allt det du gör för din syrras bröllop det låter som om du verkligen har koll på allt
fick en present från företaget som jag nu jobbar på.
en chokladpåskhare, tandkräm och tandborste gulligt