Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

PRECIS

Pidis skrev 2008-03-25 12:44:05 följande:
    Vet inte riktigt Kanske köpa nya lotter *ler*Som sagt om man inte köper så kan man ju inte vinna de där 25 000:- i 25 år
  • september2008

kul med paket.
    jo man ser att det är hjärtan. mycket sött. vad är det gjort av?

Ida Halmstad skrev 2008-03-25 14:23:27 följande:

Halloj tjejer!Fick idag ett stort paket på posten, min beställning hade tydligen kommit fram. Bild finns i galleriet. Beställde bubblor och ris. Det syns inte så bra på bilden men riset är format som hjärtan , super fina. Jag har satt på guldband på bubblorna.Hoppas att ni alla mår bra.Jag har lagt in lite annonser på tradera, ska se om det är nån som nappar på sånt inte jag behöver längre. Man kanske kan tjäna en lite slant iaf!!!!Pidis. fick svar från wedshop. De har gjort nån uppgradering därför det inte fungerade, men det ska funka nu sa dem annars skulle vi höra av oss igen. jag ska testa nu iaf !! Kram Kram
  • september2008

vad händer om det regnar ute eller det är fuktigt?
    inte så kul med fläckar på kläderna. har du kollat så att det inte ger fläckar på svarta kläder? men ni kanske redan har tänkt på det. dom ser ju i alla fall väldigt söta ut.

förresten så är det dära med fåglar och ris bara fel enligt det man läst. tror till och med att det varit någon artikel i aftonbladet där en fågelexpert uttalat sig om att det är helt fel om fåglar och ris.
    man ska helt enkelt köra med det man tycker bäst om och det som man får slänga ut för kyrkovaktmästaren.

Ida Halmstad skrev 2008-03-25 15:22:08 följande:

Tror det är nått sockermaterial, luktar som godis iaf och e fågelvänligt :)!
  • september2008

Ida Halmstad skrev 2008-03-25 16:12:27 följande:
    Inte en aning vad som händer om det e fuktigt, spelar inte så stor roll! Tyckte de va så söta. Man får väl försöka borsta av det värsta man får på sig :)...å regn blir det absolut inte :) !!!!
  • september2008

nu har jag lagt in en bild på min smarriga tårta som jag gjorde i helgen. den är som två tårtor på varandra

• september2008

det jobbiga är att den är precis så god som den ser ut

Ida Halmstad skrev 2008-03-25 21:21:49 följande:

Ja va man inte sötsugen förut så e man ju det nu...mums!!!!
  • september2008

här ifrån hämtade jag receptet.
    joyofbaking.com/ChocolateButterCake.html
    jag bytte ut mörk iceing mot vit. ville se hur det blev. bytte bara chokladen mot vit
    den satsen som man gör på hemsidan bli två lager. jag gjorde satsen två ggr för att den skulle bli lite högre

• september2008

jag kan fixa den på svenska åt dig. men det tar en stund.
    vill absolut inte att du ska sitta där hemma och vara yr i huvudet *fniss*

fitforfight skrev 2008-03-26 08:51:45 följande:
    det står ju på engelska ;-( jag orkar inte läsa,blv helt yr av att bara se texten
  • september2008

inga problem. jag sitter på jobbet och fixar den hahahah

jag vill oxå kolla min deklaration. men jag har min bankid på min hemdator så jag får snällt vänta

hittade en massa fina ringar till dig igår på kaplans auktioner

fitforfight skrev 2008-03-26 09:26:56 följande:
    Det vore toppen ,men bara om du orkar. Tack!Kollade deklarationen innan på näten och jag får betala 1500 kr Bläääää!!! fast det är bättre än förra året för då fick jag betala 12 000 kr för att jag sålt min lägenhet.
  • september2008

om jag fick rangordna så skulle dom hamna så här

1. b007
    2. b006
    3. b005

gillar det när diamanterna är lite mera utspridda.

finns det någonstanns i närheten som du kan kolla på ringarna live?

fitforfight skrev 2008-03-26 10:20:08 följande:
    jag har nästan bestämt mig för en ring det är 2 st som jag velar mellan fast egentligen 3st www.jempguld.se/default.aspxCollektionen signoB005 den är 1,2 mm högB006 1,3mm högB007 1,3 mm högJag tycker att 07 an är snyggast ,men den är oxå bredast. 06 gillar jag jättemycket ,men 05 har oxå ett finger med i spelet då den är lägst. Skulle gärna vilja se den live för det känns so om stenarna sitter så tätt.
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar