Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

då får vi hålla tummarna

fitforfight skrev 2008-03-19 20:41:11 följande:
    www.dna-shoes.comDet ska öppna en ny skobutik i stan ! å jag har sökt jobbet som butikschef
  • september2008

kärlekste

fitforfight skrev 2008-03-19 21:01:21 följande:
    Det kan behövas jag har ju inget dagis till Linus så även om jag mot förmodan skulle få det så kan jag nog inte ta det ,men det skadar ju inte att dom vet vem man e Jag har ett problem. Jag har bestämt mig för att ha godisbuffe och då kan jag ju inte ha godis i "presenten" till gästerna. Vad ska jag ha istället?
  • september2008

räcker inte det då?

fitforfight skrev 2008-03-19 23:14:13 följande:
    DEt va min första tanke ,men jag har redan köpt påsarna och det skullr bara få plats med the till en kopp typ.
  • september2008

kanske en lapp med ett personligt meddelande eller dikt.
    nu vet jag inte riktigt hur stor/lite påsen är men kanske en söt handgjord rosa tvål i ett hjärta eller nått annat.

fitforfight skrev 2008-03-19 21:01:21 följande:
    Det kan behövas jag har ju inget dagis till Linus så även om jag mot förmodan skulle få det så kan jag nog inte ta det ,men det skadar ju inte att dom vet vem man e Jag har ett problem. Jag har bestämt mig för att ha godisbuffe och då kan jag ju inte ha godis i "presenten" till gästerna. Vad ska jag ha istället?
  • september2008

nopp ingen beställning.
    låter mysko. ring eller maila dom.

skönt att vara ledig. även om det är för din operation.

Ida Halmstad skrev 2008-03-21 10:30:42 följande:

Hallojs flickorMåste fråga,är det nån av er som beställt från Romance, jag gjorde en beställning men jag fick ingen bekräftelse eller nått till min mail, slutsteget i beställningen va lite konstig. Har inte en aning om beställningen kommit iväg !Hoppas alla mår bra och att er Påsk blir härlig. Här blir det lugnt, ska vara ledig ända fram till min operation den 3 april, skönt !
  • september2008

Glad Påsk på er.
    ida tack för kycklingen. henry gillade den väldigt mycket.

• september2008

jättefin inbjudan
    nu känner jag verkligen att jag måste ta tag i våra inbjudningar.

11 april är ett toppen datum. gillar april (fyller år) och nr 11 (mitt och andreas datum) en undrar bara. det kommer ju bli ett datum väldigt tätt in på din syrras bröllopsdag. det kommer ju vara 1 år efter deras. det var nog bara det enda som jag tänkte på. måste vara skönt att ha bestämmt datum.

Pidis skrev 2008-03-24 20:39:35 följande:
    Nya bilder i gallerietKOlla gärna
  • september2008

så skönt att äntligen vara färdig fan jag måste sätta igång.
    inte kul att pengarna tryter. tänk om man kunde vinna 25.000kr i 25 år. fatta så skönt man skulle må. inte behöva tänka på pengar alls. *drömmer mig bort* hahahahaha

jag har gjort världens godaste tårta i helgen. ska lägga ut bild sen när jag kommer hem. Men att förklara den kort så består den av TRE lager med underbart saftig chokladkaka med två sortes choklad, mellan varje lager en underbar kräm med bland annat vit choklad. mums mums... den blev så god. nästan precis så som jag skulle vilja ha min bröllopstårta. den var inte så svår att göra och jag tror att man till och med skulle kunna frysa ner allt om man ville

Ulvatorp skrev 2008-03-24 22:31:05 följande:
    Nu är ÄNTLIGEN alla inbjudningarna färdiga!!!!Så i morgon ska jag till Gallerix och kolla efter kuvert, sen är det bara frimärken och att lägga på lådan så kommer dom lagom fram till vår förlovningsdag 31/3.Det är så jäklar skönt att äntligen vara färdig!!! För övrigt tycker jag att det går lite trögt med bröllopsplanerna. Vi har det väldigt trassligt med ekonomin just nu...eller ja vi har halkat efter sen vi backade i januari, det tar på krafterna. Vi har inga pengar att göra någonting för, det är såååå jooooobbigt! Så jag antar att det är därför den där sköna bröllopsplaneringskänslan vägrar att infinna sig... Någon som vill råna en bank ihop med mig?
  • september2008

jag försöker fixa det genom att hela tiden köpa trisslotter är för feg för att råna en bank *ler*

ang tårta. grädde är ju bra för det är ju inte så sött. iceing är snyggt, annorlunda men väldigt sött. vi hade pannkakstårta när henry fyllde 1 år. det var väldigt uppskattat. blanda bara frusna hallon och jordgubbar med grädde så blir det nästan som glass perfekt att ha mellan pannkakorna.
    om inte så delar jag gärna med mig av mitt recept på min goda tårta

förresten. är du offline på msn? ska bara fika nu men om du har tid får du gärna gå online kring 9.

fitforfight skrev 2008-03-25 08:56:46 följande:
    Pidis: Jättefina inbjudningar!! och smart det med infobladet och halsbandet sen!!! LOVELY!!! ska du ha dom öronhängena som hör till eller ska du ha dom andra?Ulvatorp : Gött att dom e färdiga! Jag har inte heller några pengar;-( har till och med börjat ta på barnbidraget som vi vanligtvis sparar. Har försökt ringa FK hela morgonen för jag vill ändra antal dagar att ta ut denna månaden ,men det går inte komma fram ;-( Jag ska få min semesterersättning ifrån jobbet denna månaden men det går direkt in på bröllopskontot.Jag har ingen aning om hur mycket det e dock för jag jobbade inte så mycket sista 9 månaderna. Va sjukskriven typ jämt.September: Jag vill ha 25000 i månaden i 25 år !! hur ska vi fixa det?Jag ska baka tårta på söndag för linus fyller år på måndag.(vi har kalaset på söndag) Jag vet inte om jag ska göra nån fin täckt tårta eller bara slänga på lite grädde. Han fattar ju ändå inget
  • september2008

så skoj. vad ska du göra för vinsten?

Pidis skrev 2008-03-25 12:15:47 följande:
    Vet ni vad jag fick i mitt påskägg??Jo 20 triss lotter.Jag vann 275:- samanlagt på 6 lotter.Inte helt fel *ler*
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar