Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

henry ska vara hos sin morfar vi lämnar han och dom lämnar han på söndagen. så slipper man tänka på när man får/bör köra

fitforfight skrev 2008-03-27 19:30:21 följande:
    Ulvatorp och September 2008: Vad har ni tänkt göra av barnen på festen? Ska dom vara med på middagen?
  • september2008

han kan väl hänga med

fitforfight skrev 2008-03-27 20:16:43 följande:
    Fy fan vad orättvist!!!! kan du inte passa Linus 2 veckor så kan vi oxå åka dit Ida Halmstad skrev 2008-03-27 19:57:15 följande:
  • september2008

Ulvatorp - hänger du vid msn? för i så fall jag skicka listan med priser på håret

• september2008

vad kostar frakten ang håret??

fitforfight skrev 2008-03-27 21:14:34 följande:
    Hmmmmm...NOT! jag ser mig själv jaga honom fram och tillbaka i mittgången på flygplanet Det får bli en flyresa på max 4 timmar för oss
    Tjaaaaa! det ska väl inte ta så jättelång tid , max 1,5 timme. jag har värsta planerna för ditt hår det är en blond lång sönderklippt peruk inblandad
  • september2008

ja jag är på villket fall som. ville bara kolla om du går online på msn så kan du få chatta med mig och lotta

• september2008

JAAAA vil vill se foto. ett måste

du ska absolut ta med dig egen mascara då det är det värsta du kan dela med någon annan. det finns en massa äckliga bakterier i mascara. man är själv imun mot dom men hamnar dom i någon annans öron kan det bli not nice så då har vi haft hygienlektion nr 1 idag ni kan sätta in pengar på mitt konto som tack för lektionen *asgarv* hahahaha

fitforfight skrev 2008-03-28 09:36:04 följande:
    Ulvatorp: LÖSÖGONFRANSAR!!! du måste köpa lösögonfransar! Finns på HM för 40 kr ,ta dom som e långa (finns bara två sorter tror jag) Det är ett måste på glamourfest (och alla andra fester ) Ett ypperligt tillfälle och testa om du ska ha det på "the le wedding" . Sen måste du ha med dig egen mascara om du inte vill ha vattenfast för det är det enda jag har. Kanske ett paket hårnålar oxå. Ha,ha! det kommer bli såååå roligt ! måste fota dig å lägga upp det här
  • september2008

sitter och kollar på en massa fabriker i kina som gör smycken. shit vad skit det finns. nu förstår jag vart dom billiga affärerna får sina smycken ifrån

• september2008

låter som en trevlig lördag

har inte bestämmt mig ännu. jag tyckte inte att det var så dyrt. men jag är ju galen i smycken. vi är ganska många som ska beställa så det blir en väldigt låg fraktkostnad. hoppas bara inte att tullen tar paketet och momsar det.

fitforfight- det är bara att säga till om du vill ha något. jag skickar nog beställningen på söndag.

Ida Halmstad skrev 2008-03-28 19:23:02 följande:

Hallojs- allt bra med flickorna idag? Idag har jag haft en slappe dag, kollat runt och läst massa om thailand :) och drömt mig bort.Imån ska jag till mårtensson på kvällen, det va nån visning av vårens frisyrer, det ska bli skoj och titta på lite folk!september 2008- gud va fina smycken på den där sidan, men e det inte lite dyrt? vad ska du beställa?
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar