Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

jag har frågat mina två tjejkmpisar.

så nu på deras hemsida att sista datum för att anmäla var den 25 april nu. dom måste ha ändrat det nyligen.

vi är än så länge
    pidis
    ida halmstad
    fitforfight
    septemer2008

så vi behöver två till. någon som känner någon??

Pidis skrev 2008-04-18 12:19:21 följande:
    Har inte fått tag på någon mer ännu.Någon annan som har någon som vill hänga på att gå??
  • september2008

jag tror inte att det är likt. vad jag har förstått så ska det räcka med en bokstavs skillnad. tänkte föreslå att ni skulle ringa dom och kolla men kom på att det hjälpte inte er förra gången.

Ulvatorp skrev 2008-04-19 08:56:47 följande:
    För Conny blir det några bokstäver extra men för mig blir det bara en extra så det är hugget som stucket... Men tror du att det är för likt Wretstam? det är ju ett helt annat uttal med Wretenstam, men man vill ju vara på säkra sidan eftersom vi nu får punga ut med ytterligare 1500 pix...lite surt
  • september2008

trevligt att kunna ge någon annan en rejäl fylla *fniss*
    funderade faktist i söndags på hur du mådde men tänkte att det är nog bäst att vänta en dag extra innan jag hörde hur det gick.
    det var väldigt skönt att komme hem i tid och det tyckte någ våra barnvakter oxå.
    efterrätten var ju supergod. precis som det ska serveras.
    något väldigt sött tillsammans med något syrligt. på så sätt blit man inte äckligt mätt. andreas tyckte så mycket om efterrätten att när hans ena bordsdam erbjöd honom sin efterrätt så hamnade den kvickt i magen. gotte gris

Ulvatorp skrev 2008-04-20 18:07:42 följande:
    Igår var vi iväg med Connys jobb på Heagård med trerätters och underhållning. Jennie o Andreas åkte hem lite tidigare så jag fick deras drinkbiljetter....gissa vem som var i väldigt onyktert tillstånd när hon runt ett tiden satte fart mot Gullbranna?Jises! Jag tror jag var full när jag vaknade i morse...Nu har det dock rättat till sig men lilla tantröd bestämde sig för att komma å hälsa på så nu ligger jag med värsta magkramperna istället...September:Vad tyckte ni om efterrätten?Jag hade lätt kunnat äta typ 20 likadana till...
  • september2008

det är lungt. om du vill/orkar så kan du ju komma och sitta på en filt och vakta våra grejer och sedan käka picknick ihop. men känn du efter först hur du mår. det är ju ett tag till.

Ida Halmstad skrev 2008-04-21 08:33:19 följande:

Hallojs flickor! Hoppas att ni alla mår bra, här går det sakta sakta framåt.jag hade ju missförstått det där med vårruset, jag trodde att det va 29 maj. Så jag tror jag måste vara en dummis och hoppa av, den 5 maj är ju väldigt väldigt snart och det finns inte en möjlighet att jag pallar och gå 5 km, orkar ju knappt nu gå i 10 min. Sorry tjejer, hoppas att ni hittar någon annan.
  • september2008

låter trevligt men jag känner att jag inte riktigt har tid
    känner att jag redan har min idéer

Pidis skrev 2008-04-21 10:38:27 följande:
    Är det någon som känner sig sugen att hänga med upp till varberg på bröllopsmässan??Skulle vara trevligt. 100:- i inträde kostar det.www.varbergevent.se/festochbrollopsmassan/
  • september2008

förlåt jag har världens hjärnsläpp idag. Vad var det för datum som vi skulle kolla upp?
    vaknade med nackspärr på ena sidan och så har jag huvudvärk. Ingen rolig kombination.

Pidis skrev 2008-04-22 09:23:39 följande:
    Det är ok.Har ni kollat upp datumen i maj? När ni kan?
  • september2008

vi kan båda datumen

Pidis skrev 2008-04-22 11:32:31 följande:
    Antingen 24é maj eller 31a
  • september2008

jag kan nästan när som. säg några datum

fitforfight skrev 2008-04-22 18:12:53 följande:
    Vad säger ni om fotograferingen hos Mats?? jag måste boka något datum med honom snart. Å tiden börjar rinna iväg för mig ,bara 2 månader kvar
  • september2008

du är så välkommen till våran tråd

mrsw2be skrev 2008-04-22 22:16:23 följande:
    hej på er.Förlåt att jag hoppar in mitt i er tråd, men jag har en fråga. Vet nån av er om det finns nån soldusch i Halmstad?
  • september2008

ha ha du är för rolig

fitforfight skrev 2008-04-23 08:07:05 följande:
    Ha,ha jag ska kolla lite datum med mats. Frågan e hur man ska kunna smyga ut en massa porriga outfits utan att dom blivande makarna märker nåt får välgömma det i garaget dagen innan
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar