Falkenberg / Halmstad brudar
Det finns ju en massa plus size där
Det finns ju en massa plus size där
Det kommer att gå superbra!
Ida Halmstad skrev 2008-04-02 10:20:33 följande:
VIKTIGT MEDDELANDE !!
Jag pratade med vår fotograf idag som jag har varit och fotats hos massor med gånger innan. www.ostromfoto.com/
Jag frågade hur mycket han skulle ta för att fota secret box för oss alla och han vill bara ha 1500 kr tillsammans för alla 5 så 300 kr var.
Han lånar studio i Jakriborg som ligger strax innan malmö. Där finns även en massa fin omgivning man kan fota i.
images.google.se/images&q=jakriborg&gbv=2 Här har ni bilder på jakriborg.
Vem vill??
Det ska nog inte va nåt problem.
Nu har jag gjort et 20 minuters pilatespass käner mig duktig ,men ser inte ra emot träningsvärken imorgon
jag har bokat fotografen till efter vigseln nu ,jag vill hoppa ifrån sanddyner och sånt och det vill man ju helst inte göra innan kyrkan
Under tiden vi fotas så tänkte jag att gösterna kunde hjälpas åt att klä midsommarstången. (bara en liten) Vad tror ni om det? Dom som inte vill kan ju bara mingla å dricka skumpa
Välkommen!! Åhh vad kul med en kille som hänger här vi ska oxå gifta oss i Snöstorp. Var ska ni ha festen?
E det nån av er andra som ska byta om till en kort klänning?? såg en jättefin VIla idag på Cassels. Vit axelbandslös med broderier på ena sidan och tyll under. Jättefin va den och för endast 499 kr
Ulvatorp:
Detta låter kanske lite konstigt ,men jag har köpt ett par skor till dig
Va inne på myrorna och fick syn på ett par jättefina ballerinaskor i typ champagnefärg . Det stog inte något pris på dom så jag tänkte fråga vad dom kostade och lägga undan dom till dig. jag känner ju dom där och skorna hade stått ganska länge så jag fick köpa dom för 20 kr så jag slog till
Det e ju inte alls säkert att du gillar dom alls ,men det kanske e nån annan som vill ha dom då.
Jag e så himlans dum som hela tiden går in och tittar på www.asos.com jag vill verkligen ha allt,det finns inte en enda sak där som jag inte vill ha.