Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg / Halmstad brudar

Tack! den har jag pysslat med idag. Ulvatorp hade en sån söt bild på Facebook på henne och cevin så jag försökte få linus att va med på bild ,men den ungen e ju aldrig still!! ja, det blev några oskarpa bilder så jag fick styla till det lite

september2008 skrev 2008-04-04 12:50:33 följande:
    fitforfight-söt p-bild
  • fitforfight

tack ! men jag vet inte om det hjälper för han vägrar ju vara still.

september2008 skrev 2008-04-04 13:20:52 följande:
    jag hjälper dig gärna att ta kort på dig och linus eller kanske hela familjen vet hur svårt det är att ta kort själv.
  • fitforfight

Ha,ha!! ja det kanske e värt ett försök

september2008 skrev 2008-04-04 13:42:05 följande:
    jag lovar att det går. med mutor kommer man långt hahaha
  • fitforfight

September och Ulvatorp : Fick mail ifrån Paula och chefen hade inte velat ta emot vår ordet på håret. Han tyckte det va förliten beställning. Hon håller på att leta efter en annan leverantör.

• fitforfight

Sååå spännande!!! längtar till mitt bröllop!

Pidis skrev 2008-04-05 17:21:25 följande:
    Jaha Då var allt på platsBuketten färdigSamma med korsage blomman.Maten, dukningen ja det mestaSyrran är hur nervös som helst.Håll nu tummarna för oss imorgon.Kramiz
  • fitforfight

Här va det inte mycket aktivitet ! Nu har jag beställt våra ringar , strumpebandshållare och min favoritparfym Vad behöver jag mer tro?

• fitforfight

Va va på Tinnys jobb idag och fixade några tiaror och då var även min blivande svärfar där. Han berättade att dom hade bestämt att ge oss 10 000 kr!!!! wohoooo!!!

Sen till problemet med bröllopsresa!! vart ska man åka med barn? jag vill ha nära till shopping och mycket shopping . Nära till stranden och att det ska finnas barnpool.

Det verkar omöjligt!! helst vill man ju åka nånstans där man inte redan varit. Vilket kan utesluta Mallorca ,teneriffa ,gran canaria ,turkiet ,bulgarien. Funderade lite på kroatien,någon som varit där?

• fitforfight

Vi ska va på Lions i lilla böslid.

maniha skrev 2008-04-07 07:40:20 följande:
    vart ska ni ha era fester???
  • fitforfight

Pidis: Hur gick det igår?? berätta allt!!!!

• fitforfight

Ulvatorp: Ja det händer ju oftast att det blir noveller ifrån din sida Jag har inget planerat i veckan,annars så kan du ju ta med det till September på lördag. När skulle du på den där westernfesten?? Linus hade vart i min garderom och på nåt sätt lyckats ta på sig den kjolen jag pratade om Han va så söt min lilla prinsessa

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar