• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jag ska inte heller ut. Mycket utgifter just nu med bröllop, födelsedagar mm.

• Pidis

Goooooooooodmorgon brudar och snubbar
    Hur blir det den 26é tjejer?
    Danmark. Det har liksom försvunnit bort
    Någon som fortfarande är på G för det?

• Pidis

Om få kan den helgen kan vi ju ta helgen efter ty den3é maj som alternativ

• Pidis

Tja tjejer
    Hur har veckan varit?
    Ser fram emot imorgon.

Ha en trevlig kväll

• Pidis

Tack september för en otroligt rolig och trevlig kväll.
    Hoppas att ni fick igång singstar.
    Jag somnade jätte gott när jag kom hem orkade inte hålla ögonen öppna så länge ha ha ha

Ha en bra dag
    Kraimz

• Pidis

Hej
    Måste få skriva av mig lite

Chefen sa att han hade vakten på båtklubben vecka 26 precis den vecka jag lagt in som semestervecka.
    Jag är ju snäll så jag ändrar till vecka 27
    Men ber att få vara ledig den 5 juni då mamma fyller år samt andres kusin tar studenten. Då säger han ja men det är ingen bra dag precis innan en lång helg. Vi har så mycket då.
    Vi har alltid mycket att göra innan helger då skulle man aldrig kunna ta ledigt
    Varför ge mig skuldkänslor när jag precis offrat min semester vecka som var inplanerad för hans skull Kan han inte då bara knipa käft och låta mig få den utan att käfta.

Sorry behövde ventilera lite.

Ha en bra dag

• Pidis

Ulvatorp. Kul att det är på g med klänningen känns alltid skönt när vissa saker är klara.

September: Fin ring verkligen

Ida halmstad: hoppas att tillfrisknandet går bra. Säg till om jag ska titta förbi med filmer om jag är nere.

• Pidis

Ja det är precis så jag tycker
    Det kan ju vara lika jäkligt den dagen han är borta.
    spelar sällan roll om det är mån,tis,ons,tor eller fre
    Man blir bara trött
    Ska sluta att vara snäll. Man får ändån inte lika mycket tbx.

september2008 skrev 2008-04-15 11:59:23 följande:
    förstår att du behöver ventilera dig. ut med det bara.om det nu var så att du hade planerat och fått din vecka godkänd av chefen och sedan ändrar den för att vara snäll så är det väl det minsta han kan göra att låta dig vara ledig.
  • Pidis

Idag ska jag till dietist. Ska bli spännande
    Se nästa vecka ska jag till vbg sjukhus och få mer info om op
    Andre ska med så han får lite större insyn i det hela. Syrran också för hon är sugen på samma sak. Vi har ju liknande kroppar.

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar