• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Hej hallå
    Det gick bra idag. Men det var inte mycket hon sa som man inte redan visste. Ska försöka äta lite flera gånger och lite mindre portioner. Har gått ner 1/2 kg så inte så mycket ännu men så fort jag tar tag i träningen hoppas jag att det ska gå bättre. Ska bara hitta motivationen. Den kommer nog snart. Nu när det blir bättre väder på kvällarna så är det lättare att ta en kvällspromenad med mannen.

• Pidis

HEj alla glada
    hur blir det med vårruset?
    Ska vi gå det eller hur var det?

• Pidis

Måste bara kolla
    När börjar vårruset?
    det är ju en måndag såg jag nu. Jobbar ju till halv sex som vanligt. Vet ju inte om ja kan komma iväg en vardag.
    Men vilken tid startar det? Kan ju komma och fika med er i mål i värsta fall ha ha ha

• Pidis

Har inte fått tag på någon mer ännu.
    Någon annan som har någon som vill hänga på att gå??

• Pidis

Kollar på psalmtoppen nu faktiskt
    Kom på att man kan ju få några bra tips på sånger man kan ha i kyrkan. Väldigt fina låtar faktisk.

Ska ragga lite flera till vårruset.
    Mamma får jag svar från på måndag.

• Pidis

Är i samma situation som de med smärtorna har tyckt synd om mig själv sen i onsdags

Vad kul att gå på fest.
    Jag har varit barnvakt idag
    Gått bra lekt på vallarna,
    köpt leksaker på fynda,
    ätit på mc donalds
    och fått bada hos moster
    Ligger bra till nu ha ha ha ha

Ulvatorp skrev 2008-04-20 18:07:42 följande:
    Igår var vi iväg med Connys jobb på Heagård med trerätters och underhållning. Jennie o Andreas åkte hem lite tidigare så jag fick deras drinkbiljetter....gissa vem som var i väldigt onyktert tillstånd när hon runt ett tiden satte fart mot Gullbranna?Jises! Jag tror jag var full när jag vaknade i morse...Nu har det dock rättat till sig men lilla tantröd bestämde sig för att komma å hälsa på så nu ligger jag med värsta magkramperna istället...September:Vad tyckte ni om efterrätten?Jag hade lätt kunnat äta typ 20 likadana till...
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar