• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Fitforfight 3 ,10 ,17/5
    september2008 3 & 17/5
    Ulvatorp: 10 & 17/5
    Pidis: 3/5

• Pidis

Om det enda ni kan är den 17é så är det okej för mig.
    Som sagt fyller år i maj så ska ha kalas för några vänner som alltid träffas just vid födelsedagar och dagen efter med släkten. Men jag har ju itne lika bråttom som ni. Ni lkanske kan hjälpa mig senare. Idahalmstad och jag September tar ju bra kort med sin kamera

• Pidis

Jag var på duni fabriksbod i helgen. fyyyyyyyyyyyyyyy vad kul. Hittade en massa saker ex kuverten till våra inbjudningar. 1 kr st och vi ska ha A5 format. Helt otroligt och de passade perfekt i färgen. Vi ska ju ha brunt. Är så glad ha ha ha

• Pidis

Ja idorna har ju ingen brådska liksom *skratt*

Men kan ni andra den 3é så hänger jag på, inga problem

september2008 skrev 2008-04-24 10:16:21 följande:
    jag vill oxå kolla in dunis fabriksbod. jag visste inte att dom hade kuvert. pidis vet du om dom hade kvadratiska kuvert?idorna vi får fixa era fotograferingar senare
  • Pidis

Godmorgon blivande fruar ha ha ha

Fick en lång slöja igår som jag köpt på köp och sälj här.
    Ska sy fast en kam och kanske ett kantband på den. Sen ska jag ta kort och visa er.

Ska på ljusparty ikväll
    Det blir vin och mat så man kanske blir lite rund under fötterna.
    Fick med mig en bekant till mässan imorgon också.
    Ska bli kul

Ha en toppen dag

• Pidis

Go fore it girls säger jag
    Ja jag har ju nästan ett helt år på mig.

Fan vad sur jag är
    Fick stenskott på rutan på väg till jobbet idag. Faaaaaaaaaan
    Kostar ju multum att byta även om man är försäkrad minimum 1200:- Blir så ledsen specielt när man ska ha gäster nästan hela Maj månad.Men karln fick 10000:- mer än mig denna månaden så får väl fjäska lite där

Ha det

• Pidis

När åker ni istället då??

fitforfight skrev 2008-04-25 21:46:47 följande:
    Vi har bokat vår resa till "Mallis" och betalt anmälningsavgiften .vi skulle åka den 26/5 och komma hem 21.00 den 2/8.Igår va Tinnys mamma här å säger- ja och så ska ju Jhonny gifta sig den 2/8 !!! eeeeee what!!Jag visste ju att dom skulle gifta sig ,men inte just då . Dom kanske har sagt det ,men man e ju så uppe i sitt eget.I vilket fall som helst så gick det smidigt att byta datum så vi kommer hem dagen innan deras bröllop och resan blev 1500 billigare oxå
  • Pidis

Hann trycka innan jag skrivit färdigt.
    Va roligt att ni fått tag på en resa. Men det var en lång resa från maj till augusti ha ha ha

fitforfight skrev 2008-04-25 21:46:47 följande:
    Vi har bokat vår resa till "Mallis" och betalt anmälningsavgiften .vi skulle åka den 26/5 och komma hem 21.00 den 2/8.Igår va Tinnys mamma här å säger- ja och så ska ju Jhonny gifta sig den 2/8 !!! eeeeee what!!Jag visste ju att dom skulle gifta sig ,men inte just då . Dom kanske har sagt det ,men man e ju så uppe i sitt eget.I vilket fall som helst så gick det smidigt att byta datum så vi kommer hem dagen innan deras bröllop och resan blev 1500 billigare oxå
  • Pidis

Jaha då har manv arit på ytterligare en bröllopsmässa
    Det var kul
    Men de jag hade med mig (som inte ens ska gifta sig) vamm hela tiden saker. Men jag vann en cd skica till sist.
    Fick träffat Carlona Gynning och Sverker Olofsson

Hur har eran helg varit då??

• Pidis

Nu är det ju två dagar sen någon skrev
    Men inte nu längre ha ha ha

Fick bytat min vindruta igår
    Vad roligt det är att lägga ut 1200 på en så onödig sak
    Inte onödig men ni förstår vad jag menar.

Vad skönt det ska bli med en ledig dag så här i veckan som det blir på torsdag.

Ha det gött

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar