Inlägg från: Ida Halmstad |Visa alla inlägg
  • Ida Halmstad

Falkenberg / Halmstad brudar

Hallojs girls! Jaha då va det helg, skönt!!! E ni laddade för imån? ska bli nice att träffas och bara komma iväg lite, väla ska bli skoj! shopping e aldrig fel. 50 kr låter bra, jag har inte en aning om hur långt det e till väla men den som hade räknat ut det luras väl inte :) !!!

• Ida Halmstad

Ja det e väl jag som ska köra!

Fitforfight-Ska jag hämta upp dig, ska vi säga tio i åtta vid grillen, där vi träffades sist ???

• Ida Halmstad

Tack tjejer för en underbar dag! Har verkligen haft super trevligt, alltid lika roligt att träffas. Nu sitter jag här med ett glas vin och det värker i fötterna, soffan är det dags för snart!! Stor kram

• Ida Halmstad

Pidis- Om du står för kommunikationen på vår beställning till dem så vill jag gärna beställa också :) Jag ska gå in och kika vad jag vill ha !!!

• Ida Halmstad

Pidis- tror bara att jag vill ha de där diamanterna och det ska vara de man får 2500 stycken för 11.95.

Hoppas att allt e bra med alla!

• Ida Halmstad

Hello girls!

Hoppas att allt e bra med er ...här e det väl ok...vet inte riktigt vad det e men allt känns lite jobbigt just nu...på jobbet, här hemma...ja allt!!! Men man har väl lite depp perioder ibland. Dock blir man alltid glad av att titta in här!

September2008- gud va roligt att ha beställt klänning, när får du den??? Då måste man ju få titta. Hade gärna följt me te malmö men det e fullt upp nu innan operationen.

Stor kram till er alla

• Ida Halmstad

Hallojs

Gud va skönt med helg, ska bara mys pysa hela helgen, inga planer så det ska bli super skönt. Vi tänkte ta en hotell frukost imån å lyxa till det lite...det känns som att vi behöver rå om varann lite! Hoppas att allt e bra med er alla. Ha en super härlig Fredag! Kram Kram

• Ida Halmstad

Fitforfight- super fint, kommer ju bli hur bra som helst!!

Jaha vad händer annars, här e det lugnt. Inte hänt mycket i helgen och nu e den snart slut !!! Fy va fort det går.

Hoppas att ni alla mår bra// kram

• Ida Halmstad

Halloj

Å va roligt med Danmark. Jag följer jätte gärna med om jag orkar, vet inte hur jag mår då pga operationen. Så jag får meddela längre fram.

Pidis- Har du beställt från den där sidan än ???

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar