Inlägg från: Ida Halmstad |Visa alla inlägg
  • Ida Halmstad

Falkenberg / Halmstad brudar

Jag vet inte...jätte svårt att säga. Jag tar 1 dag i taget

• Ida Halmstad

Hej tjejer!

Hoppas att ni hade en härlig kväll igår, det verkar som det :)!! Hoppas också att ni alla mår bra idag, men det kanske inte blev så många drinkar !!

• Ida Halmstad

Godmorgon

Ulvatorp- Tack för alla kramar, det värmde i hela kroppen. Ja ont är ju inte riktigt det rätta ordet...för jävla skit ont med andra ord. Jag var ju inställd på att jag skulle ha ont men inte riktigt att det skulle vara såhär. Men nu e det gjort och jag tar 1 dag i taget. Gud va roligt att klänningen är på G. Jag kan knappt vänta tills jag ska beställa min. Min mamma va tvungen att hejda mig för några veckor sedan då jag ville göra beställningen :)

Sempember 2008- Wow e min reaktion, verkligen super duper fin kombination med ringarna, hur vacker som helst!!!!

• Ida Halmstad

september 2008- jag hade jätte gärna velat vara med men jag vet ju inte om jag e ok tills dess att jag orkar gå den rundan. Men i och för sig kan man väl anmäla sig iaf, vad kostar det?

• Ida Halmstad

:), ni e för söta! Jag ska tänka på det tills imorgon!

Hoppas att ni alla mår bra! Kram

• Ida Halmstad

Ja det e ju inte roligt att gå hemma, särskilt inte när mannen också jobbar. Jag orkar ju inte heller så mycket så jag ligger mest i soffan. Idag har jag bläddrat igenom alla mina bröllopstidningar för att se om man finner någon ny inspiration :). Har idag varit och tagit bort stygnen i ryggen, det gick sådär. Det va inte riktigt läkt så de fick sätta stripes. Mina mamma kommer senare så jag kommer ut en gång till idag, så det e skönt iaf!!!

september2008 skrev 2008-04-16 13:25:48 följande:
    Det låter toppen.här är det slött. skulle kunna somna när som hellst. fick precis samtal från försäkringskassan. jag hade räknat lite fel och bara för att jag jobbade 45 min för mycket så missar jag 2 timmar per dag som jag varit hemma när henry varit sjuk. det är 4 dagar alltså totalt sett 1 hel arbetsdag som gått förlorad. hade jag vetat det innan så hade jag gått tidigare.så man är lite sur nu.ida vad hittar du på om dagarna? är det soffan och tv som gäller eller sängen? har det börjat kännas segt att vara hemma eller gör det fortfarande så ont att du inte börjat tänka på det?kram kramIda Halmstad skrev 2008-04-16 13:07:43 följande:
  • Ida Halmstad

Idag har vi bokat en vit limo till den stora dagen...en riktig "pimp" limo...:) !!!

• Ida Halmstad
    Ulvatorp skrev 2008-04-17 22:02:55 följande:
    Vad tror ni om Wretenstam som efternamn??Samhället där torpet Ulvatorp ligger heter Wret och en liten förlängning med ; en och mitt stam från Lindestam...Sökt på hitta och google och det finns inget som heter så!!Och det kan väl knappast vara för likt Wretstam?
    Verkligen super fin tiara, gud va skönt med klänningen...det börjar närma sig :). med mig e det inget vidare, har iaf fått styrkan tillbaks att jag orkar småpromenader så det går iaf framåt!! Kram
  • Ida Halmstad

september 2008- anmäl mig också till vårruset, det e ju ganska snart men orkar jag inte gå runt så kan jag ju alltid bara möta upp er och ha picknick, jag kan stå och heja vid mål annars :). Men målet e iaf att gå med er runt de 5 km. Kram

• Ida Halmstad

Hallojs flickor! Hoppas att ni alla mår bra, här går det sakta sakta framåt.
    jag hade ju missförstått det där med vårruset, jag trodde att det va 29 maj. Så jag tror jag måste vara en dummis och hoppa av, den 5 maj är ju väldigt väldigt snart och det finns inte en möjlighet att jag pallar och gå 5 km, orkar ju knappt nu gå i 10 min. Sorry tjejer, hoppas att ni hittar någon annan.

• Ida Halmstad

Hallojs- usch känner mig lite vilsen, det e så jäkla tråkigt och bara gå här hemma. Ok om man kunde göra något men det kan jag ju inte eller jag får ju inte ens bära en jäkla matkasse.

Hoppas att det är bra med alla er andra. Shit det e ju bara två månader kvar till du Fitforfight ska bli fru, det e inte klokt. E allt fixat eller vad har du kvar ???

Pidis- vi kan nog båda datumen tror jag, var det då vi skulle hem till dig eller har jag missförstått? Skulle den andra hälften också med eller??

Kram kram

• Ida Halmstad

hallojs flickor- tror jag får hoppa fotningen om det inte sker ett mirakel vill säga...jag kan inte sitta i en bil så det funkar inte för mig att åka ner till malmö. Men tänk inte på mig när ni ska bestämma fototid, ni flickor har ju lite bråttom...det börjar dra ihop sig för er :) !!!!

Hoppas att ni alla mår bra annars. Jag har nu börjat knåpa lite på min klänning, vill ju ha lite olika klänningar i ett. Fick bra pris måste jag säga, visst inte lika billigt som när man fixar allt själv men jag e en liten fegis så det känns bäst såhär !!!!

• Ida Halmstad

min helg har varit lugn, var en liten sväng idag på eurostop dock tog det på krafterna. fick åka i bilen halvliggande :), men jag fick shoppa lite så nu e jag på lite bättre humör :) !!!

Hoppas att ni alla mår bra

• Ida Halmstad

Hallojs

Oj här va det lugnt...
    Hoppas att ni alla mår bra och har det bra. Själv e det ok, går sakta framåt. Idag ska vi till banken och diskutera huslån...:) ska bli spännande. Vi har kollat på en super mysigt hus och e lite sugna, men vi får se. Sköt om er allihopa. Kram Kram

• Ida Halmstad

ja här va det verkligen lugna gatan. Hoppas att ni mår bra iaf.

Pidis- jag måste tyvärr lämna återbud ang din födelsedag, hade helt glömt att mannen ska jobba och då jag inte orkar så mycket själv får jag nog hoppa över det. Jag hoppas att ni får en mysig kväll iaf!

• Ida Halmstad
    september2008 skrev 2008-05-05 15:18:04 följande:
    Hur har det gått/går för er med huset?för vår del är det nog kört Ida Halmstad skrev 2008-05-05 15:01:36 följande:
    varför är det kört?
    Vi ska på visning på lördag, men på banken gick det bra :) !!
  • Ida Halmstad

Hallojs, ja här e det ett tag sedan man var. Hoppas att allt är bra med er, här e det lugna gatan, kunde ju vara bättre tycker jag vid detta laget men man får väl inte ha bråttom.

september 2008- sorry att jag inte svarat på ditt mes. Huset va verkligen super duper fint, vi ska på den andra visningen imån och titta igen. Man kan ju inte bestämma sig efter en visning, känns inte ok tyckert jag. Sen får vi se hur många som e med i budgivningen. Vi tyckte iaf om det.

Hoppas att allt e bra med er, kram

• Ida Halmstad
    september2008 skrev 2008-05-14 11:02:06 följande:
    det är lugnt att du inte svarat jag tänker på dig varje gång jag kör förbi. spännande att gå dit en gång till.såg du förresten i mitt sms att min tjejkompis pojkvän känner dig, christian calvert världen är bra allt liten Ida Halmstad skrev 2008-05-14 09:24:42 följande:
    ja världen e allt bra liten :) !!! Kör du förbi huset i getinge varje dag? eller vad menade du? Ett vitt tegel hus!
  • Ida Halmstad

Grattis grattis grattis !!! Hoppas att dagen var hyfsad även fast du legat magsjuk/// Kram

• Ida Halmstad

hallojs flickor!!

Hoppas att allt är bra med er!

Fitforfight- e det nervöst nu när den stora dagen närmar sig? det e ju inte klokt att du ska gifta dig snart! ;)

själv kanske jag snart e husägare, vi ska besikta huset imån och hoppas verkligen inte det visar massa fel ....håll tummarna tjejer!

kram

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar