Falkenberg / Halmstad brudar
förresten är det någon som är sugen på ett kvällssim på badet? det är vuxen bad på sannarp. mysig belysning och tända ljus.
jag måste simma men är ingen ensam simmare utan vill ha lite sällskap.
förresten är det någon som är sugen på ett kvällssim på badet? det är vuxen bad på sannarp. mysig belysning och tända ljus.
jag måste simma men är ingen ensam simmare utan vill ha lite sällskap.
inte köpt den. ta med den nästa vecka har inte plats för flera i mitt tidningsställ
blir inget bad för mig heller. gjorde kvällsmat och klockan rusade iväg.
Ida Halmstad skrev 2008-02-28 17:13:02 följande:
häftigt
så då har man boka kyrkan. nu kan man äntligen fixa inbjudningarna
oj oj vilken super kväll
oj vilken rolig sida.
här skulle jag kunna tänka mig att beställa. säg till om det blir av så kan vi dela på frakten.
skickar du ett mail och fråga om frakten? såg att dom skickar internationellt men det stod inget pris utan att man skulle bli kontaktad.
ligga i... sicken snuskis du är hahaha vi andra gör inte sådan fören vi är gifta *asgarv*
var uttråkad igår och efter ha fråga lite folk så blev det till slut att sambon och jag åkte till väla. blev bla en tur till panduro och ikea. mycket trevligt.
här var det verkligen slött
nu har vi nästan bestämmt oss för vad vi ska ha för inbjudan. eller i alla fall ungefär hur den ska se ut. ska nog köpa något kort och göra ett provkort
hur går det för er?
snart är det frukost längtar
Shit vad duktig du är att sy. den blev ju jättefin. du passar i din klänning, tiara och dina snygga skor.
det blir sådana kort som man kan köpa på panduro. man kan köpa kuvert, bordsplasering osv i samma färg. en massa olika färger. det blir svart 15x15 som man öppnar. fasiken vad dålig jag är på att förklara. i alla fall. i insidan blir det ett vitt blad med texten och något litet i rosa. blir nog även något rosa på framsidan. antingen ett band eller en snygg rosa pappersbit. inget bestämmt. jag får visa när vi kommer till panduro.