Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

skitsnyggt t o m snyggare än du förklarade

Ulvatorp skrev 2008-03-11 16:40:27 följande:
    Todelo girls!!!Då har jag fått skiten överstökat och där var inga problem, så bra att jag inte längre behöver att gå en gång i halvåret utan kan nu tillsammans med övriga kvinnor köa på MVC vart tredje år!!! Wooohooooo!!! Är såååå happyyyyyyyyyyy!Men skit i det nu...tillbaka till bröllopsplanerna...Min inbjudan finns nu i mitt galleri...gå in och kolla!Kommentarer mottages gärna! Kram på er!!!
  • september2008

tjena. här var det slött
    nu har jag varit i malmö och beställt min klänning. det blev den som jag har i mitt galleri. innan jag bestämmde mig så prövade jag två andra. den ena var helt ok och den andra hade jag kunnat tänka mig att köpa om den inte kostat 7400 kr. den hade snörning där bak och det gjorde att man fick fin figur.
    i affären hade dom i alla fall två modeller som man kunde få helt uppsydda efter sin egna figur. tänkte på dig pidis om du inte hittar något eller vill handla i en fysisk butik.
    fick med mig min slöja hem så att jag kan leka brud hemma ;-D så nu ska jag ha på mig min slöja hela tiden hahahahaha kanske inte riktigt hela tiden
    var även inne på Matton en väldigt kort stund. Så nu funderar jag på att göra ett helt annart inbjudningskort. det fanns ju så mycket fint där så nu undrar jag om någon skulle vilja hänga med till malmö någon helg??? så blir det lite billigare med bensinen

• september2008

nu har jag lagt in en bild på ett par skor som jag prövade. låga, sköna och man kunde färga om dom efter bröllopet om man ville. kostade 1050 kr så be var ett beslut som jag absolut behöver fundera på. är inte så mycket för att köpa skor och ännu mindre när dom kostar mycket.

• september2008

så söt klänning

helenaoandreas skrev 2008-03-12 22:18:56 följande:
    hello girls. har idag köpt klänningarna till mina näbbar. köpte dem på hm, superfina har bild på dem i mitt galleri fast mina var snäppet längre, inte knä korta. tror dem kommer bli supersöta i rosa spetsklänningar :)
  • september2008

min klänning kostar 3200 kr. sedan har jag köpt en slöja. den kostar nästan 500 kr. jag vet inte om det är dyrt eller billigt men ärligt talat så skiter jag i det. denna slöjan är så fin. jag ska fixa iordning mig så ska jag ta ett kort med den på.

Pidis skrev 2008-03-13 08:01:46 följande:
    Vad kul att du hittade en klänningVad kostar den??Jätte fina skorSka lägga ut bilder på mina skor snart.Bara glömt det liksom.Ikväll ska jag träffa Pallesj och se på slöjorna hon ska säljaHoppas att det är någon jag fastnar för.Annars kollar jag kanske på e-bay.Men har aldrig handlat där innan.Ha en toppen dag nu tjejer.
  • september2008

var det någon som ville hänga med till malmö någon helg framöver????

• september2008

över dagen bara

fitforfight skrev 2008-03-13 08:32:07 följande:
    över hela helgen eller bara en dag
  • september2008

oj det var inte meningen att krossa dina underbara drömmar. haha

fitforfight skrev 2008-03-13 09:14:28 följande:
    ;-( Jag föreställde migv en helg av drinkar och champange När hade du tänkt? jag har oxå en hel del inbokat redan.
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar