Inlägg från: Ida Halmstad |Visa alla inlägg
  • Ida Halmstad

Falkenberg / Halmstad brudar

Gödastorp ligger i fbg, har hört att dem är bra, bra priser. Vui ska nog beställa från dem

Ars amandi skrev 2008-03-23 10:36:53 följande:

hallojsan här hoppar jag med in.vi bor inte i halland men kommer gifta oss i Glommen på Midsommarafton. kan tyvärr inte avsjöja för mycket eftersom hela vigseln är hemlig å vi bara kommer bjuda till midsommarfest jag vill gärna ha lite tips om bra blomsterafärer i falkenberg.vi kommer vara sommarklädda och bjuda på grillat, alltså ingen suuperduper avanserad planering
  • Ida Halmstad

Här va det lugnt, hoppas det e ok med alla och att er påsk har varit bra! Kram Kram

• Ida Halmstad

oktober08- tallrikar finn sju billiga på ikea, de brukar ha vita för typ några kr, små, stora och djupa. Vinglas m.m finns också billiga, kostar inte många kr

• Ida Halmstad

Ulvatorp- Ja vill :), lite trögt här också med ekonomin, jäkla januari vad den ska krångla till det!! och nu när man blir sjukskriven så blir det ju inte bättre. Men när jag väl blir sjukskriven orkar jag väl inte med så mycket så då slösar man ju inte så mycket kan jag tänka mig :) !!!! Kram på dig

• Ida Halmstad

Halloj tjejer!

Fick idag ett stort paket på posten, min beställning hade tydligen kommit fram. Bild finns i galleriet. Beställde bubblor och ris. Det syns inte så bra på bilden men riset är format som hjärtan , super fina. Jag har satt på guldband på bubblorna.

Hoppas att ni alla mår bra.

Jag har lagt in lite annonser på tradera, ska se om det är nån som nappar på sånt inte jag behöver längre. Man kanske kan tjäna en lite slant iaf!!!!

Pidis. fick svar från wedshop. De har gjort nån uppgradering därför det inte fungerade, men det ska funka nu sa dem annars skulle vi höra av oss igen. jag ska testa nu iaf !! Kram Kram

• Ida Halmstad

Pidis- nu funkar det att registrera sig :)

• Ida Halmstad
    september2008 skrev 2008-03-25 15:17:48 följande:
    kul med paket.jo man ser att det är hjärtan. mycket sött. vad är det gjort av?Ida Halmstad skrev 2008-03-25 14:23:27 följande:
    Tror det är nått sockermaterial, luktar som godis iaf och e fågelvänligt :)!
  • Ida Halmstad

Inte en aning vad som händer om det e fuktigt, spelar inte så stor roll! Tyckte de va så söta. Man får väl försöka borsta av det värsta man får på sig :)...å regn blir det absolut inte :) !!!!

• Ida Halmstad

kom någon ihåg va den där hemsidan heter där man kunde köpa de där kulorna som sväller i vatten...eller kunde man bara köpa dem i butiken i gbg??

• Ida Halmstad
    september2008 skrev 2008-03-25 20:44:35 följande:
    nu har jag lagt in en bild på min smarriga tårta som jag gjorde i helgen. den är som två tårtor på varandra
    Ja va man inte sötsugen förut så e man ju det nu...mums!!!!
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar