Inlägg från: Ida Halmstad |Visa alla inlägg
  • Ida Halmstad

Falkenberg / Halmstad brudar

Godmorgon flickor, uppe med tuppen idag, grannen håller på att byta fasad på huset...så de har varit igång ett tag :)...kunde med andra ord inte sova.

Hoppas att ni alla får en trevlig dag, pidis på sin möhippa, fitforfight som stylist och ni andra flickor på festen!!! Måste få se kort sen

• Ida Halmstad
    fitforfight skrev 2008-03-29 18:50:14 följande:
    Todilooo!! Nu har jag en ansiktsbild på Lotta i mitt galleri
    Shit vilken snygging! Bra jobbat....
  • Ida Halmstad

hallojs flickor..ikväll e det party för mig, vi ska snart in till staden. hoppas alla får en bra kväll...kram kram

• Ida Halmstad

Godmorgon flickor- hoppas att er helg varit bra, själv var jag mycket seg igår efter lördagens party. Så idag e jag människa igen.

Pidis- ni verkar haft en mysig möhippa, va hon nöjd med en??

• Ida Halmstad

vilket underbart väder det är idag...nu är förhoppningsvis våren här :) !!

fitforfight- ska titta runt lite mer på sidan, det fanns ju så mycket fint :) !!

• Ida Halmstad

Hej tjejer!
    Usch och fy nu e jag nervös inför Torsdag! Försöker att inte tänka så mycket på det men det e inte så lätt. Men det kommer säkert att gå bra och jag kommer äntligen att må bättre.

Hoppas att allt är bra med er, kram

• Ida Halmstad
    Ulvatorp skrev 2008-04-02 10:52:49 följande:
    Minnet är lite svajigt...vad var det du skulle operera? Var det ryggen eller är jag helt ute och cyklar?
    Jag ska opereras i Göteborg på Spinecenter heter det. Yapp ryggen, skruva ihop två diskar ..usch!
  • Ida Halmstad

Gud vilket bra pris för fotografering, det e jag gärna med på om jag mår bra då!!:)

Nu säger jag hej svejs på ett tag, åker imån och e nog inlagt ca
    1 v. Men sköt om er! Kramiz

• Ida Halmstad

Hej flickor och pojken!

Nu e jag äntligen hemma efter operationen. Fy fan med ren svenska... det blev ett större ingrepp än vad de hade trott. De va tvungna att ta ben från min höft för att först bygga upp diskarna med innan de satte skruvarna på plats. Jag säger bara att det är tur att det finns nått som heter Morfin :). Sen tålde jag inte nått skit jag fick vid uppvaket så mitt hjärta sa ifrån och började skjuta i höjden.....!!!
    Men är nu hemma och tar en dag i taget, men jag kommer inte på Lördag, kan knappt gå och har ont. Men hoppas att ni får roligt! Drick en drink för mig.

Har läst igenom tråden och man har missat lite....Pidis- hoppas bröllopet va super duper.

Fitforfight. Krya på dig, kram

Stor kram till er alla

• Ida Halmstad

Danmark inget för mig som ni förstår! Men lite senare hade det varit mysigt att hitta på nått

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar