Inlägg från: MrsThurhagen |Visa alla inlägg
  • MrsThurhagen

Nån fler som inte vill lägga en krona på detta? :)

Detta låter säkert helt galet, men jag vill inte att det ska kosta något. Förutom en ring till mig. Den kostar 4000. Men sen blir det inget mer. Borgerligt o en middag efter tillsammans med närmsta familjen. Inga kläder, inget hår o smink. Jag blir helt enkelt nöjd bara jag får dela min framtid med min älskling. Nån fler som känner såhär? Eller e jag den enda som inte förstår vitsen med dyra bröllop o flådiga klänningar? :D

• Svar på tråden Nån fler som inte vill lägga en krona på detta? :)
  • MrsThurhagen

Låter fantastiskt! Jag vill slippa alla måsten runt detta o bara njuta av det faktum att det blir VI. Sen har jag absolut inget emot när andra håller riktigt maffiga bröllop! Det är ju upp till dom, jag ska själv på ett sådant på fredag. Jag har ju till o med kläd ångest inför det så vad skulle jag inte ha inför mitt eget?? Nä, jag stoppar ner karln i kostymen så går vi på rådhuset :)

• MrsThurhagen

JA! Precis så! Det blir liksom... gulligt! Fint:D

• MrsThurhagen

Vilka bra svar som trillat in här! Det är klart att man vill göra det lite speciellt. Jag lär nog införskaffa en snygg klänning. Men ingen brudklänning! Sen har jag funderat på att fråga runt lite o se om det finns ngn bra fotograf, alltså ngn som har det som hobby eller nåt. Att hyra proffsfoto är ju apdyrt! Problemet som dykt upp nämndes här förut. Besvikna vänner o släktingar. Kan man helt sonika bjuda in dom till rådhuset utan att det blir vare sig fest eller middag efter?!

• MrsThurhagen

Det är väl just det där att man börjar tänka på vilka som kan bli besvikna... Man måste ju tillåta sig att tänka bara på sig själv för en gångs skull!

Svar på tråden Nån fler som inte vill lägga en krona på detta? :)