Inlägg från: strommis |Visa alla inlägg
  • strommis

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

hejhej, jag lägger till mig i september listan, vi gifter oss den 13. imorron så ska jag prova klänningar:)

6 september

Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/njutånger)
    Ickaflicka (nyköping)
    fyffy (stockholm sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (göteborg)
    viva forever (simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    magnolian (Helsingborg)

13 september

aprilsolen (stockholm /ängelholm)
    snart höstbrud (stora sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (stockholm)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis ( Lycksele)

15 september

avil(piteå)

20 september

fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)

27 september

Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg
    höstbrud2008 (Nyköping)

• strommis

Jag har bara börja lite smått med inbjudan, imorron bär det av att prova klänningar:)

• strommis

Idag hittade jag klänningen med sort K, då min mamma betalade en del av den så hänger den nu i tryggt förvar hemma hos henne, vill inte att m2b ska se den innan. bilder kommer då datorn slutar att krångla:)

• strommis

Nu har jag äntligen lyckats lägga in lite bilder, en på min underbara klänning samt på lite smycken jag gjort.

• strommis

Fröken förväntan vart har du hittat "tvättrådslappen"
    Själv håller jag som bäst på med inbjudningarna, ska inhandla lite papper idag. Har även börjat höra mig för om serveringspersonal samt andra saker som man behöver låna el hyra. Det känns att det börjar närma sig:)

• strommis

Fröken förväntan, har du nån länk till tvättråden så vore det supergulligt:)

• strommis

Tack Fröken förväntan, jag fixar nog att få hem dom men tack för erbjudandet.

• strommis

Nu har jag oxå fixat tvättråd på mina inbjudningar el rättare sagt håller på att fixa. hoppas det inte gör något att jag snor din ide` Fröken förväntan, jag gillar den helskarpt. bilder kommer sen då korten är klara.

• strommis

jag har tur, min mamma är frisör och fixar mig gratis. min svägerska är superduktig på smink och en annan svägerska är florist. lite tur ska man väl ha:)

• strommis

ja man hoppas ju verkligen att dom man bjuder kan och vill komma, bla min morbror började klaga på att det var ju mitt i älgjakten, min lillebror börjar skola 2 veckor innan, 90mil bort och måste ju resa hem för vår skull, men han har då inte klagat. Min storebror spelar fotboll och dom har alltid matcher på lördagar. jag sa till min bara att det var ju inget tvång att komma och vi gifter oss då VI VILL inte då alla andra kan, för alltid är det nån som inte kan.

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*