Inlägg från: Fröken förväntan |Visa alla inlägg
  • Fröken förväntan

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Hi hi, vilken start. Gick inte att missa

• Fröken förväntan

Vi gifter oss 20/9 men och jag tror att vi skickar inbjudningarna framåt maj/juni. Vill inte riskera att de hamnar i "semesterposten" och glöms bort.

"2580" Septembervädret brukar ju vara fint, sensommar, alltså ganska varma dagar men svalare kvällar/nätter... så det är väl bara att hoppas på sol! (om ni vill ha det förstås )

• Fröken förväntan

Oj, här skrivs det flitigt. Man är ju helt väck när man varit borta hela dan Men det är kul att följa allas planer... skönt att se hur olika vi är.

Det enda jag har fixat klart hitills är:
    kyrka
    festlokal
    fotograf
    boende till gästerna

... och så har jag börjar med inbjudningarna, men jag tillhör slöisarna härinne

• Fröken förväntan

Har ocksaå varit bortrest, utan dator, sen i torsdag så nu har ju halva dagen gått åt att uppdatera sig på BT igen Var i Turin och Milano i helgen och fick lite försommar (22 grader och sol) så nu är jag lite deppig för jag vet hur lång tid det dröjer innan värmen kommer hit MEN det går ju ändå inte sitta med å andra sidan behöver man ju inte ha dålig samvete för att man sitter inne vid datorn (läs BT), hihi.

Vår vigsel blir vid 15!

Snart fru Wennerström skrev 2008-03-04 19:51:01 följande:

hej tjejjer!.. nu har jag varit borta ett tag igen, känns som jag har varit helt vilsen nu. varit borta i helgen igen och kom nyss hem från en 24 timmars kryssning med birka, fan va jag och svärmor diska på dansgolvet.. tjohoo.. har värk i vaderna dock.. men kul hade vi..vi kommer ha våran vigsel kl 14.00.. tror det blir bra, lr jag hoppastråkigt att du lämnar oss synthetic, men som alla och jag också säger, klart du får vara kvar hos oss
  • Fröken förväntan

Välkommen!

flowerrose skrev 2008-03-05 11:55:22 följande:
    Hej alla brudarJag hänger också gärna på. Vi har bokat den 27 september! Pirrigt som sjutton...
  • Fröken förväntan
    FoxyLoxy skrev 2008-03-05 20:02:44 följande:
    Tror jag har fixat det... om inte, hur gör man?
    Gå in på din sida och välj "Inställningar" (långt ner i menyn till vänster) och bocka för "Bildgalleri", tryck på "Spara" och sedan ska det funka
  • Fröken förväntan

Hej Ajjse...
    ...härinne finns några slöisar och några som nästan är färdiga med allt, kul med olika brudar

Jag tillhör slöisarna så mina inbjudningar skickas inte förrän i maj/juni.

Ajjse skrev 2008-03-05 21:20:26 följande:
    Det verkar som om många av er bestämt många saker angående bröllopet redan. För mig är det dags den 13 september men har inte tänkt skicka ut inbjudningarna ännu på ett tag. När skickar ni ut era??
  • Fröken förväntan

Superfin klänning! Provade den igår men det lutar nog åt en annan aspera ändå. Har inte bestämt mig än.

Kärlek08 skrev 2008-03-09 13:00:20 följande:
    ajjse: det där är en superfin klänning! tittade på lilly först innan jag föll som en sten för min aspera (finns i galleriet)
  • Fröken förväntan

Ja, den satt jättebra. Det var biträdet som "tvingade" mig att prova den för den var egentligen inte min stil Du fick bra pris på den, här i Linköping skulle de ha 6500 för den, kul!

Jag lutar åt en äldre modell av Aspera, kommer i så fall att köpa affä'rens skyltex till rabatterat pris. Modellen heter 4029 men jag kan inte hitta den på Asperas hemsida så jag undrar om den t.o.m. är från 2006?! Men det var ett litet sådant där wow-tillfälle. Min budget ligger dock också på 5000:- och klänningen kostar 6800 med rabatt så jag måste fundera lite. Jag provade nämligen två andra förra veckan som ligger inom budget men nu kan jag inte minnas dem så bra eftersom jag provade wow-klänningen igår. Nej, det får bli en runda till innan jag bestämmer mig. Hmmmm... och jag som trodde att det skulle vara svårt att hitta någon över huvudtaget, nu kan jag inte bestämma mig. LYXproblem

Kärlek08 skrev 2008-03-09 14:04:54 följande:
    Fröken förväntan: provade du en lika som min modell? satt den skönt på dig oxå? Den var så himla bekväm tyckte jag. vilken mer är du sugen på? har du bild eller modellnr?ajjse: Aspera ligger lite dyrare men ändå överkomligt. jag hade 5000 som budget när jag provade den här i sthlm och blev kär. I sthlm ville de ha 7900 kr för den klänningen. Eftersom jag bor i Gävle ringde jag en butik där som har aspera och som jag varit och provat annat hos. Hon kollade upp det och sade att det rek. utpriset var 5900 och att det var det hon ville ha. Det, tillsammans med att min snälla mamma sade att hon betalar klänningen avgjorde det hela, det blir den! Jag funderar dock att lägga upp klänningen lite extra i framkant, typ så den går upp som mest 10-15 cm fram i mitten, så att mina otroligt, äckligt, svindyra bröllopskängor (som jag kostade på mig när modern betalade klänningen) syns ordentligt. Vad tror ni om det, tror ni det kan bli snyggt?
  • Fröken förväntan

Mmmm... jag vet inte om det var en -06:a men det är vad jag tror eftersom jag inte hittar den på asperas hemsida. Ska fråga nästa gång och i så fall pruta. Nypris var 8500 så jag skulle få 20% i så fall.

Synthetic skrev 2008-03-09 15:31:07 följande:
    Vilka problem ni har Fröken Förväntan: är en 06a så tycker det var snålt pris du fick då det är skyltexemplar!! Kan ju få en ny 08a aspera för smma pris
Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*