SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
Hi hi, vilken start. Gick inte att missa
Hi hi, vilken start. Gick inte att missa
Vi gifter oss 20/9 men och jag tror att vi skickar inbjudningarna framåt maj/juni. Vill inte riskera att de hamnar i "semesterposten" och glöms bort.
"2580" Septembervädret brukar ju vara fint, sensommar, alltså ganska varma dagar men svalare kvällar/nätter... så det är väl bara att hoppas på sol! (om ni vill ha det förstås )
Oj, här skrivs det flitigt. Man är ju helt väck när man varit borta hela dan Men det är kul att följa allas planer... skönt att se hur olika vi är.
Det enda jag har fixat klart hitills är:
kyrka
festlokal
fotograf
boende till gästerna
... och så har jag börjar med inbjudningarna, men jag tillhör slöisarna härinne
Har ocksaå varit bortrest, utan dator, sen i torsdag så nu har ju halva dagen gått åt att uppdatera sig på BT igen Var i Turin och Milano i helgen och fick lite försommar (22 grader och sol) så nu är jag lite deppig för jag vet hur lång tid det dröjer innan värmen kommer hit MEN det går ju ändå inte sitta med å andra sidan behöver man ju inte ha dålig samvete för att man sitter inne vid datorn (läs BT), hihi.
Vår vigsel blir vid 15!
Snart fru Wennerström skrev 2008-03-04 19:51:01 följande:
Välkommen!
Hej Ajjse...
...härinne finns några slöisar och några som nästan är färdiga med allt, kul med olika brudar
Jag tillhör slöisarna så mina inbjudningar skickas inte förrän i maj/juni.
Superfin klänning! Provade den igår men det lutar nog åt en annan aspera ändå. Har inte bestämt mig än.
Ja, den satt jättebra. Det var biträdet som "tvingade" mig att prova den för den var egentligen inte min stil Du fick bra pris på den, här i Linköping skulle de ha 6500 för den, kul!
Jag lutar åt en äldre modell av Aspera, kommer i så fall att köpa affä'rens skyltex till rabatterat pris. Modellen heter 4029 men jag kan inte hitta den på Asperas hemsida så jag undrar om den t.o.m. är från 2006?! Men det var ett litet sådant där wow-tillfälle. Min budget ligger dock också på 5000:- och klänningen kostar 6800 med rabatt så jag måste fundera lite. Jag provade nämligen två andra förra veckan som ligger inom budget men nu kan jag inte minnas dem så bra eftersom jag provade wow-klänningen igår. Nej, det får bli en runda till innan jag bestämmer mig. Hmmmm... och jag som trodde att det skulle vara svårt att hitta någon över huvudtaget, nu kan jag inte bestämma mig. LYXproblem
Mmmm... jag vet inte om det var en -06:a men det är vad jag tror eftersom jag inte hittar den på asperas hemsida. Ska fråga nästa gång och i så fall pruta. Nypris var 8500 så jag skulle få 20% i så fall.