Inlägg från: Fröken förväntan |Visa alla inlägg
  • Fröken förväntan

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Kärlek08 skrev 2008-04-24 10:06:32 följande:

Skonie och fröken förväntan: Era klänningar är jättevackra på er! Jag skulle inte se klok ut i ngn av dem men ni som är lite skira i kroppsbyggnaden ser underbara ut i spets. Jag är mer åt kroppsbyggarhållet ja behöver ngt rejält.
    Tack Ja, det är tur att det finns så mycket att välja på. Jag provade Asperan som du ska ha och "let me tell you"... den är mycket snyggare på dig! Sen kan man ju diskutera det här med kroppsbyggarhållet på kroppen... knappast
  • Fröken förväntan
    Kärlek08 skrev 2008-04-24 11:18:27 följande:
    synd, det är det jag satsar på... det ser "värre" ut när jag spänner... lite knöligare då Fröken förväntan skrev 2008-04-24 10:13:16 följande:
    Vi har nog bara lite olika definition på kroppsbyggarkropp Jag ser en sådan där genmanipulerad oxe framför mig
  • Fröken förväntan

Hur mycket "höst" är det egentligen den 20 september? Jag har helt glömt bort hur det brukar se ut ute. Har träden börjat växla färg ännu eller är det fortfarande vara grönt? Är det någon som minns hur det brukar vara (i södra Sverige)?

• Fröken förväntan

Snart fru Wennerström skrev 2008-04-24 17:28:06 följande:

Hihi^^dem här skorna köpte jag idag www.dinsko.se/Dam/Modeller/Ballerinor-och-pum...suuuupersöta! jag har dock redan köpt mina brudskor, och hade tänkt mig att ha dessa i sommar! dem är jättesköna och absolut ett par tänkbara brudskor för er som inte köpt några ännu
    Jättefina! Tittade på dem häromdagen men för mig är klacken för hög. Är redan en bra bit över 1.70 och är nöjd med den höjden
  • Fröken förväntan
    Skonie skrev 2008-04-24 21:15:37 följande:
    Vad tycker ni? Behövs det en underkjol till min klänning. Jag vill nog helst vara utan. Ser den "tung" ut?
    Jag tror att det skulle vara fint med en underkjol. Dock ingen med ringar i så fall utan en mjukare (typ i tyll). Men det funkar utan också, för på samma gång är det fint att det blir lite mer "fall" på den...hmmm, med andra ord, jag vet inte (är en något velig person).
  • Fröken förväntan
    Skonie skrev 2008-04-24 21:24:04 följande:
    Känns som jag skulle vilja prova med en tyllunderkjol men de som säljer klänningar häromkring var inte alls sugna på att sälja underkjolar (konstigt). Kanske köpa ett par meter tyll och sy själv. Hur svårt kan det vara?
    Hmmm... det borde finnas någon nätbutik där man köpa på öppet köp. (Fast man får väl betala portokostnaden förstås). Vet dock ingen på rak arm. Men som du säger, det kanske inte är så svårt att sy?! Typ en sådan här: www.migezan.se/Festklader/Tillbehor/Underkjolar/slides/underskirt005.html
  • Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-04-25 07:49:12 följande:

Jag har nu äntligen kommit fram till att jag skall köpa en brudbukett. Hade tänkt att snåla in på det och göra den själv, av den enkla anledningen att jag trodde att det var svindyrt att köpa. Men har nu insett att en sådan enkel som jag vill ha är inte så dyr. Och det kostar ju att köpa blommor och material själv också.
    Vad ska du ha för bukett? Vill ha alla budgettips som är bra
  • Fröken förväntan
    äckling skrev 2008-04-26 17:38:11 följande:
    Vi har, som ni vet, haft väldigt svårt att bestämma oss för sånger till bröllopet. Nu funderar vi dock på Tillägnan, men vet ändå inte riktigt. Vad tänker ni kring den låten?
    Jättevacker! Den sjöngs på min systers bröllop.
Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*