Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

kexxet;
    nej dom har inte önskat sig ngåt spec vad vi vet.

skonie; ja det har du rätt i .. blir till att skrivas in på listan.

• Snart fru Wennerström

mm tyckte dom sa att dom skulle ta en helgtripp till öregrund om jag inte missminner mig.. hm ja vi kan höra med dom om de behöver ngt dit .. tack

lanovia 08 skrev 2008-05-14 08:29:12 följande:

Skall de åka på bröllopsresa någonstans? Kanske finns något som de behöver till den resan isåfall. Annars är ju upplevelse en jättebra idé. Snart fru Wennerström skrev 2008-05-13 22:01:50 följande:
  • Snart fru Wennerström

skonie; jättefin inbjudan, men jag märkte inget utav ovan

kärlek08; Gud va tråkigt!! hoppas hon hade en bra orsak..

lanovia; vad är det för gästbok ? och vart har du köpt den?

• Snart fru Wennerström

ok.. ja det har du rätt i

lanovia 08 skrev 2008-05-15 12:02:18 följande:

Den heter bröllopsboken och vi beställde den på cdon.com för 159kr. Finns på fler ställen men dyrare då.Det vi tycker är bra med den är att det är färdiga frågor att svara på. Jag får själv ångest när jag är på bröllop och få en gästbok med tomma sidor i. Skall man komma på något roligt och bra att skriva. Också vet man att ALLA som sitter efter en kommer läsa och värdera det man har skrivit.
  • Snart fru Wennerström

fyffy;
    va kul för dig, vad blir det för sorts klänning?

• Snart fru Wennerström

Ullrika;
    vad mer skall ni göra/köpa/fixa i sthlm? vad blir det för tyg?

• Snart fru Wennerström

jaha, ja den har jag sett! .. den är verkligen söt!

fyffy skrev 2008-05-15 18:54:37 följande:
    Snart fru Wennerström: Det är en nixa 8521, den korta vida klänningen med en massa rosor på.. finns en bra bild på deras hemsida.. den är fantastisk!
  • Snart fru Wennerström

det kan vara svårt att veta precis vad man är ute efter, en oftast vet man vad man gillar att framhäva, då tänker jag inte bara på kroppsdel, utan även din personlighet ..

de e vad jag tycker

äckling skrev 2008-05-15 19:30:36 följande:
    Ska börja klänningsprovandet imorgon. Har tid kl 10. Vad ska jag tänka på?
  • Snart fru Wennerström

självklart ska du inte hänga ut henne. jag förstår din sits och såklart funkar det både med eller utan tärna.

varför bytte du fotograf? Vad är det du beställt till dukningen?

• Snart fru Wennerström

jaha.. ja men då förstår jag varför du bytte

ok, ja visst är det roligt att beställa sånna saker!!

• Snart fru Wennerström

jaha ok, ja calligraphen är dyr. ja det är lätt att det rinner iväg

Kärlek08 skrev 2008-05-16 11:17:31 följande:
    jättekul.det blir så dyrt bara!! Jag beställde från calligraphen för drygt 800 och sedan hittade jag en amerikansk sida som allt var så himla billigt från så jag beställde en hel del för 111 dollar men sedan blev frakten 78 dollar!!! Jag fick ändå mer för pengarna än om jag beställt allt från calligraphen... bara inte tullen blir skitdyr...
  • Snart fru Wennerström

jaha, kom ni fram till ngt?

matildaochniklas skrev 2008-05-16 12:57:51 följande:
    Kärlek08: va skönt att du iaf tar hennes avhopp med lugn och ro. Det är klart att hennes hälsa är viktigast. Du kommer att få ett underbart bröllop iaf!Igår var våra toastmasters här, det känns riktigt bra!!
  • Snart fru Wennerström

ok, de låter ju bra .. kommer bli jättebra!

matildaochniklas skrev 2008-05-16 13:16:08 följande:
    Ja,vi pratade igenom typ allt. Vi fördelade lite uppgifter, dom ville gärna göra festprogrammet och fylla det med saker som vi inte fick veta. Sen ville dom gärna komma och titta på lokalen så att de skulle få lite bättre koll. De ville också hjälpa till dagen innan och fixa iordning. Jag tror att dom kommer göra ett kanonjobb!Snart fru Wennerström skrev 2008-05-16 13:08:47 följande:
  • Snart fru Wennerström

jaha, va skoj, alltid kul när det blir bättre än man tänkt sig

lanovia 08 skrev 2008-05-16 14:33:27 följande:

matildaochniklas, låter kanon! Skönt med engagerade toastmastrar!Vi fick hem vår gästbok idag! Var nog nästan bättre än vad jag vågat hoppas!
  • Snart fru Wennerström

hehe ja vassego .. japp bild på den finns i galleriet. Dock finns det fler andra modeller på väskor att välja mellan, än den jag har valt, men jag gillade den bäst ... lycka till, och kom ihåg att uppdatera med bild sen .. hehe

• Snart fru Wennerström

hehe samma här.. man kommer nog inte tro det förräns då! .. lite svårt att greppa nu.

Kanelisen skrev 2008-05-16 19:15:16 följande:
    Fröken förväntan skrev 2008-05-16 19:10:43 följande:Ja det blir mer verkligt! Fast jag måste erkänna att jag fortfarande inte riktigt fattat att vi ska gifta oss...jag tror det kommer slå mig som en blixt när jag väl ska gå nerför altargången!
  • Snart fru Wennerström

tack .. ok va skoj, ska bli kul att se sen

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*