Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Suuupervacker klänning ankan80!

• Snart fru Wennerström

jag tycker H&M axelbandslösa är bra, jag slipper iaf dra i den .. bra pris också
    lanovia 08 skrev 2008-04-04 08:07:43 följande:

Oh, snart är det helg, skall bli så skönt. Imorgon skall jag se om jag kan hitta en bra Bh till klänningen. Måste ha en axelbandslös. Är det någon i Göteborg som vet nån bra affär? Vet inte om H&M o Lindex har tillräckligt bra Bh:ar för att verkligen sitta uppe en hel dag utan axelband...kanske de här... Men man vill ju helst slippa stå o dra i den under dagen.
  • Snart fru Wennerström

trevligt att du hittade in!

allt gör nog bra för de flesta av oss skulle jag tro, min uppfattning iaf

förstår att du/ni haft fullt upp, inte nog med att flytta datum utan oxå förbereda sig till att bli förälder .. hoppas magen mår bra

Höstbrud 2008 skrev 2008-04-04 09:23:29 följande:

Hallå allihopa! hur går det för er? Känns som en evighet sen jag var här men det har varit fullt upp =)jag har iaf lyckats få tag på Örgryte kyrka och lokal, catering, fotograf till vår dag och känns sjukt att tänka på att det är om 3 månader!ville kolla hur det gick för er!
  • Snart fru Wennerström

tittade in skulle de ju såklart vara

• Snart fru Wennerström

nämen, nu måste jag slarrva väldigt på tangenterna, hittade ett till FEL.. det ska ju stå "går nog bra".. inte gör

• Snart fru Wennerström

ok.. ja illamående kan inte vara kul, men som sagt en bekräftelse på att ngt fint väntar

Höstbrud 2008 skrev 2008-04-04 23:35:07 följande:

Tack magen mår bra även om det är illamående till och från under dagarna men ett knepigt sätt så är det en bekräftelse på att man faktiskt är gravid, det syns ju inte utanpå ännu...Snart fru Wennerström skrev 2008-04-04 11:52:26 följande:
  • Snart fru Wennerström

hehe ok, var det en bra dröm?
    Själv drömmer jag bara hemska drömmar

Skonie skrev 2008-04-06 11:43:08 följande:
    Drömde att klänningen kom inatt. Vill ha min klänning!
  • Snart fru Wennerström

tackar

servetterna och näsdukarna med paret på kommer från drömtorget.

• Snart fru Wennerström

ja precis!

inatt var hemskt, av ngn anledning var det tidigarelagt, och allt blev bara blää, inte den prästen vi skulle ha, inte frissa inbokad, lokal såg ut som aaa H*****.. de flesta av dem gästerna vi bjudit var inte ens där:-O
    ja usch, det var hemskt.. det ända roliga va att ngn hade ordnat med aå att ett flygplan flög med en banderoll med våra namn på, de va kul
    lanovia 08 skrev 2008-04-07 08:25:03 följande:

Jag också! Fattar inte varför man skall ha dessa hemska drömmar!Allt från att inte ha bokat någon frisör till att helt missat att planera festen har jag nog lyckats gå igenom i mina drömmar. Och 5 månader kvar... Snart fru Wennerström skrev 2008-04-06 12:02:12 följande:
Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*