Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

vi har inte heller så mycket att fira i september, för oss är det bara sambons bror som fyller 28 dagen innan.

nu är underhållningen bokad iaf.. känns skönt ..

• Snart fru Wennerström

hej tjejjer!.. nu har jag varit borta ett tag igen, känns som jag har varit helt vilsen nu. varit borta i helgen igen och kom nyss hem från en 24 timmars kryssning med birka, fan va jag och svärmor diska på dansgolvet.. tjohoo.. har värk i vaderna dock .. men kul hade vi ..

vi kommer ha våran vigsel kl 14.00.. tror det blir bra, lr jag hoppas

tråkigt att du lämnar oss synthetic, men som alla och jag också säger, klart du får vara kvar hos oss

• Snart fru Wennerström

oj, många fler nya här .. hade tänkt ge min sambo en morgongåva. Tänkte göra en personlig dikt på rim, om hur vi träffades och hur vår väg sett ut hitills.. och kanske framåt?.. som jag tänkte antingen trycka eller skriva fint och rama in i en vacker ram.

• Snart fru Wennerström

hade åxå tänkt ge min en klocka och gravera i ngt fint, men var på kryssning i måndags och hittade en sån fin klocka där och eftersom hade verkligen behövde än och inte ville riskera att han gick å köpte en själv så köpte jag den, men jag tänker nog sno den av honom några dagar innan och gravera i ngt på det ändå som gåva

• Snart fru Wennerström

köpte ett par riktiga budget skor förra året.. aaah.. 99:- .. .. jätteskönt, verkligen!

• Snart fru Wennerström

shit! vilken snygg frilla! .. satsa på den, absoluut!

• Snart fru Wennerström

rätt inställning!.. blivande svärmor har också legat lågt på att visa sitt intresse, men det kommer mer och mer, nu stickar hon min cape

höstbrud2008 skrev 2008-03-18 15:13:51 följande:
    Nej, mer engangemang från hans mamma kommer inte att dyka upp. Hennes inställning till bröllop och äkteskap är entydigt negativ. Mina föräldrar är lite gladare men förstår inte riktigt vitsen med ett stort bröllop. Nå vi gifter oss med varandra inte med våra föräldrar!
  • Snart fru Wennerström

hm, jag kommer ha en cape till beredskap utifall det blir kallt, kan iaf behövas mot kvällen, för septemberkvällar brukar kunna vara kyliga, även om dagarna

• Snart fru Wennerström

.. även om dagarna kan vara varma, skulle det ju stå

• Snart fru Wennerström

japp det e den i galleriet.. svärmor håller på att sticka den just nu, i ett vitt ludddigt garn, typ angora liknande, men jag ska inte ha ngn krage eller några bollar, utan jag ska sätta ihop den med en brosch, finns också i galleriet

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*