Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

oki.. hm, har du kollat med din frisör om du bokat in ngn sådan ännu, dom ör nog på det klara med vad som ser bäst ut ang slöjan .. annars tror jag att det skulle vara fint med att ha slöjan lite längre upp när du ska ha lite hår uppsatt

Troll1 skrev 2008-04-08 14:29:56 följande:
    Robina67: Välkommen och kasta dig in här! Hår är ett projekt i sig. Jag har lite längre hår med självfall och vill inte ha megauppsatt. Svårt att hitta fina frisyrer med slöja o diadem som bara är uppsatta lite, typ på sidorna. Frågan är också om slöjan ska sitta långt upp på huvudet, längre ner eller under vid sådan frisyr?
  • Snart fru Wennerström

okej. ja tyvärr bor inte jag i gbg, men många andra i tråden gör, som säkert kan tipsa dig om ngn bra

• Snart fru Wennerström

hihi^^.. tur att du håller reda på mig lanovia!! .. så nu är det fixat

• Snart fru Wennerström

hehe jadu lanovia, nästan samma här. Tror vi är ute tidigt med det mesta .. dock funkar jag så (även du vad jag förstått).. blir ju såååå stressad för miiiinsta lilla!!

lanovia 08 skrev 2008-04-14 08:10:25 följande:

Hehe.. och vi som skickade ut våra redan i januari.
  • Snart fru Wennerström

ja precis de e riktigt skönt, nu känner vi (fast mest jag ) att man kan koppla av utan att känna sig stressad, bara roligt nu med de sista småpillet.

De flesta har tackat ja nu på vår inbjudan och jag ska så smått nu göra färdigt placeringskorten och vårt "meddelande" till varje gäst som kommer ligga på var persons tallrik, som jag såklart redan börjat med .. *fniss*
    Det kommer bli ett litet rim om personen från oss, att ta med en klackspark

ngn som har nå tips om sysselsättningar att ha för gästerna under middagen/ mellan förrätt-buffe/ buffé- efterrätt lr liknande? Vill helst inte ha det vanliga typ som tipspromenad. Så jag har skrivit ut en bild på oss som jag tänkte klistra fast på en hårdare kartong som jag sedan tänkte göra ett pussel av, så att alla gäster får en pusselbit lr fler, som dem sedan skall bygga ihop tillsammans.. tänkte jag kunde vara lite kul, och ett fint minne som man kan rama in sedan. Även ett bra sätt att hålla gästerna borta från lokalen medans buffén/efterrätten dukas fram

så ngn som har nå fler tips att komma med ?

oj, blev lite långt det där..

• Snart fru Wennerström

ja jättegärna en sådan tråd, vore suuper

• Snart fru Wennerström

tjejjer är nyfiken på om ni ska ha ngn solist eller liknande under vigseln? isåf vad?

• Snart fru Wennerström

ngn som är bra på att tyda drömmar!!?? jag drömmer OTROLIGT mycket om vatten just nu/på senaste tiden.. att jag badar, åker båt mm mm

• Snart fru Wennerström

hm, min vän e sambo med en av M"B's kusiner och hon skall sjunga 3 låtar för oss i kyrkan

"Du är allt" - Sonja Aldén
    "Rör vid min själ"( samma musik som till josh grobans "you raise me up", fast med svensk text.)
    "I will always love you" - Whitney Houston

• Snart fru Wennerström

AAaahh den e ju jättevacker gillar den mycket..
    kanske ngn låt av tommy nilsson kunde funka annars? eller ulf lundells "kärleken förde oss samman"

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*