-
Det är främst för min mammas skull, hon ska passa vår lilla och är trött på kvällarna (hjärtop 2 ggr) och jag vill att hon ska kunna vara med åtminstone tom valsen. Sedan är det personalen också...Skonie skrev 2008-04-05 10:44:55 följande:Inte filat på något sånt schema, känner inte att vår bröllopstyp har behov av det :) Däremot på "innan-ceremoni-schema"
-
-
Shükano: Oj, ni har legat i... Jättefint!
Vår: ingelaochniclas.weddingannouncer.com
Vi har ett lösenord till sidor med telnr mm eftersom hela cyberspace kan gå in och läsa.
Vi är inte klara, men knåpar då och då. -
Ianovia08: Vad bra! Det är lätt att middagen bara liksom håller på i all oändlighet. Nu är det iofs bra med buffé tycker jag, men jag vill ju att mina föräldrar ska orka vara med åtminstone till brudvalsen...
-
Snart fru Wennerström skrev 2008-04-06 12:03:43 följande:
Här är vår sida, fattas lite finputsning på den, men är för övrigt så gott som färdigchristianoann-louise.weddingannouncer.comJätefint!
Tecknade bilden på brudparet, var har du hittat den?
Gillade era inbjudningskort mm
-
-
Förresten så har jag donat en del med vår sida under fm
-
Hej på dej! Vi gifter oss samma dag som ni.gottelina skrev 2008-04-06 12:56:58 följande:Hej! Jag vill också vara med. Jag och min underbare blivande gifter oss 080927.
-
Du kan ju alltid höra med veteranbilklubbar. De skulle nog tycka det var kul. 2500:- är lite saftigt för min del och det finns säkert ngn som gör det för en symbolisk summa.Kanelisen skrev 2008-04-07 09:00:54 följande:Hej hopp!Efter lång bortavaro är jag nu tillbaka...puh! Var och tittade på vigselring i helgen, gud så svårt! Nu har jag hittat 4 st som alla är superfina (och inom vår budgetram) så jag har ingen aning om vad jag ska göra. Tur att man har tid på sig!Har kollat upp transport för oss på den stora dagen. Tyvärr kan inte min farbror ställa upp med sin coola veteranbil, så vi funderar på att hyra. Men det går på 2500 kr för några timmar, vet inte om det är värt det? Hur gör ni andra? (Vi har 2,5 mil från kyrka till lokal)
-
-
Snart fru Wennerström skrev 2008-04-07 12:02:39 följande:
oj, det blev fel bild.. klicka på den fjärde uppifrån, den som visar motorn liteGu så fräck bil! Röd dessutom...
Vi ska ha vår gamla Corvette -69, den är också röd! Vi får köra själva eftersom det inte finns baksäte i den. (Hmmm, så kanske vi hinner mysa lite också när vi kör en omväg. ) -
Fröken förväntan skrev 2008-04-08 10:48:06 följande:
Den har jag gjort själv Skrivit ut i skrivaren, vikt dubbelt och sytt fast!Oj det var inte dåligt! Hade du vanligt papper? Symbolerna, var kan man finna dem? Många frågor... -
Robina67: Välkommen och kasta dig in här!
Hår är ett projekt i sig. Jag har lite längre hår med självfall och vill inte ha megauppsatt. Svårt att hitta fina frisyrer med slöja o diadem som bara är uppsatta lite, typ på sidorna.
Frågan är också om slöjan ska sitta långt upp på huvudet, längre ner eller under vid sådan frisyr?