Inlägg från: Troll1 |Visa alla inlägg
  • Troll1

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Snart fru Wennerström skrev 2008-04-08 14:33:12 följande:

oki.. hm, har du kollat med din frisör om du bokat in ngn sådan ännu, dom ör nog på det klara med vad som ser bäst ut ang slöjan.. annars tror jag att det skulle vara fint med att ha slöjan lite längre upp när du ska ha lite hår uppsatt
    Jag har ingen frisör tyvärr. Bor i Göteborg och tar tacksamt emot tips!
  • Troll1
    Schükano skrev 2008-04-09 09:02:28 följande:
    Troll1...Hade jag gift mig i Göteborg så hade jag gått till Salong Unik salongunik.se/index.htmlMaria hade fått fixa mitt hår och Jenny min sminkning. Dem är superduktiga där!!!!
    Tack för tipset, ska kolla upp det.

Tack även till ianovia08!
  • Troll1
    Schükano skrev 2008-04-09 09:02:28 följande:
    Troll1...Hade jag gift mig i Göteborg så hade jag gått till Salong Unik salongunik.se/index.htmlMaria hade fått fixa mitt hår och Jenny min sminkning. Dem är superduktiga där!!!!
    Det var ganska dyrt där. Är det prisvärt där?
    Ska ju inte ha ngn avancerad uppsättning och vill inte betala samma som en avancerad. Hmmm tål att tänkas på.
    Fler tips?

• Troll1

Ianova08: Så roligt med sjalen!

Igår gjorde jag färdigt embossingen på våra inbjudningskort. Det blev väldigt fint, nu är det bara "resten" kvar.

• Troll1

Kärlek08: Ojdå! Mitt favoritcitat...
    Jag hade nog kommenterat det när de ringer för att tacka "JA". "Skulle bara kolla att ni kunde er latin ", på tal om lärare. Eller säga "Oj, såg det när jag hade klistrat igen hälften".
    Gå inte och köp nytt. Jag själv är ibland överpedantisk, men de som får inbjudningarna är definitivt inte så petiga som man själv är! Blir ju bara lite komiskt iom att du är lärare. Varför inte göra/säga ngt roligt om det på bröllopet?

• Troll1

Hej på er!
    Det var ett tag sen jag skrev nu. Vet inte om jag lagt in den, men här är en sång vi ska ha på vårt bröllop. Den är underbar och solisten har sagt ok till den. Mailade även texten till kantorn.

Vi har gjort färdigt våra inbjudningar och jag ska ta bilder på dem. Vi är jättenöjda! Men oj, va pilligt det var....

• Troll1

Hej! Ska lägga in bilderna i datorn under dagen. Hoppas det blev ngn bra bara, svårt att få färgerna rätt på bilderna.
    Sambon fyllde 37 år i går, så vi kalasade lite. Åsså blev det Champagne på kvällskvisten mmmmmmmmm!

• Troll1

Fröken förväntan skrev 2008-04-20 13:17:06 följande:

Åh, han var en sån pudding Det blir nog svart kostym med väst och sedan slips och näsduk i någon snygg, glad färg som matchar brudbuketten. Jag passade på att köpa skor till mig själv också Går runt och känner efter om de är så sköna som de känns när man stoppar fötterna i dem. Dessa blev det! Inte så traditionellt brudiga men vill kunna använda dem sen. www.dinsko.se/Dam/Farger/Vit.aspxVill också se bilder på inbjudningskort Troll1
    Söt sko! Den behöver du inte vingla runt i. Ska också försöka hitta en fin sko som är skön på fötterna. Hemskt att få skoskav...
    Var hittade ni kostymen?
    Letar manschettknappar på stan.
    Har ni ngt internet-tips? Svårt att hitta klockrena knappar.
  • Troll1

Ianovia08: Det var tidigt... planerar de möhippa redan?

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*